۱۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۱۴

رییس هیات نظارت بر انتخابات گلستان:

۶ هزار ناظر در شعبات اخذ رای گلستان فعالیت می کنند

۶ هزار ناظر در شعبات اخذ رای گلستان فعالیت می کنند

گرگان- رییس هیات نظارت بر انتخابات گلستان از فعالیت ۶ هزار ناظر در شعبات اخذ رای استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا بهمنی نژاد صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: برابر قانون اسلامی نامزدهای انتخاباتی به مدت یک هفته فرصت تبلیغات داشتند که این فرصت در ساعت ۸ صبح امروز به پایان رسیده است و بنا بر قانون ۲۴ ساعت هیچکدام از این نامزدها و هواداران آنها اجازه تبلیغات را نخواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه فردا ساعت ۸ صبح فعالیت انتخابات در استان همزمان با سراسر کشور آغاز خواهد شد، افزود: از فرصتی که نظام جمهوری اسلامی ایران در اختیار مردم گذاشته و آن هم فراهم شدن زمینه حضور و مشارکت مردم در اداره امور کشور است می‌طلبد مردم از آن به عنوان یک دستاورد و نعمت انقلاب استفاده کنند.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات استان گلستان گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری هرکس دوستدار ایران اسلامی است و هرکس که به دنبال قدرت ملی، اقتدار و امنیت کشور است باید در انتخابات شرکت کنند.

وی یادآور شد: همه تمهیدات لازم برای یک انتخاب پرشور رقابتی و سالم در یک فضای امن فراهم شده است و شامگاه گذشته آخرین جلسه هماهنگی را با مجموعه هیأت اجرایی، فرمانداران و بخش داران و ستاد انتخابات استان برگزار کردیم.

بهمنی نژاد اظهار کرد: امروز هم همه عوامل شعب در سراسر استان از شعبات اخذ رأی بازدید خواهند داشت امکانات و نیازمندی‌ها بررسی خواهد شد تا یک انتخابات پرشور بتوانیم برگزار کنیم.

وی از فعالیت ۶ هزار ناظر در شعبات اخذ رأی استان خبر داد و افزود: برای تمامی این ناظران جلسات آموزشی برگزار شد.

در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گلستان یک میلیون و۴۳۳ هزار و ۳۲۹ نفر در استان واجد شرایط رأی هستند.

کد خبر 6041106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha