۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۷:۱۹

مدیرکل هنرهای نمایشی با مهر مطرح کرد؛

افزایش بودجه مهم‌ترین اولویت نمایندگان باشد/ قدردانی از تئاتری‌ها

افزایش بودجه مهم‌ترین اولویت نمایندگان باشد/ قدردانی از تئاتری‌ها

مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در محل صندوق سیار مستقر در تالار وحدت تهران از نمایندگان آینده مجلس خواست افزایش بودجه تئاتر را در اولویت قرار دهند.

به گزارش خبرنگار مهر ، کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در محل صندوق سیار مستقر در تالار وحدت تهران از هنرمندان تئاتر برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان دعوت کرد.

وی در گفت‌گو با خبرنگار مهر ضمن قدردانی از حضور پرتعداد اصحاب فرهنگ و هنر در محل ویژه رای گیری که به میزبانی تالار وحدت تهران برگزار شد، توضیح داد: خوشبختانه اتفاق بسیار خوبی امروز افتاد و ما شاهد حضور تعدادی زیادی از هنرمندان و خانواده های محترمشان برای حضور در انتخابات بودیم.

مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره مهم ترین مطالبه تئاتری ها از نمایندگان منتخب تصریح کرد: ما امیدواریم نمایندگان محترمی که به واسطه رای مردم به مجلس شورای اسلامی راه پیدا می کنند، برای تئاتر ردیف بودجه مناسبی را مشخص کنند.

وی در پایان بیان کرد: هم اینک تعداد ذی نفعان حوزه تئاتر حدود ۵۰ هزار نفر را تشکیل می دهند بنابراین انتظار می رود که نمایندگان راه یافته، تئاتر را تقویت کنند و همین طور که می بینید اهالی تئاتر امروز هم تلاش کردند تا با حضور موثر خود از انتخابات حمایت کنند. امیدوارم نمایندگان منتخب به این موضوعات مهم در حوزه بودجه تئاتر توجه بیشتری کنند.

*یاسر ممی زاده

کد خبر 6041426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha