۱۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۵۳

معرفی ۱۲ عطر بهاری مردانه و زنانه نوروز ۱۴۰۳

معرفی ۱۲ عطر بهاری مردانه و زنانه نوروز ۱۴۰۳

در ادامه ۶ عطر بهاری زنانه و ۶ عطر بهاری مردانه را که می‌توانند انتخاب‌های عالی برای این فصل باشند، معرفی خواهیم کرد.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، با فرا رسیدن بهار و طراوت آن، تغییر عطر می‌تواند همراه خوبی برای استقبال از این فصل زیبا باشد. عطرهای بهاری با رایحه‌های تازه و ظریف، نشاط و تازگی بهار را به ما یادآوری می‌کنند. در این مقاله، ما ۶ عطر بهاری زنانه و ۶ عطر بهاری مردانه را که می‌توانند انتخاب‌های عالی برای این فصل باشند، معرفی خواهیم کرد.

۶ عطر بهاری زنانه

شنل چنس او تندر:(CHANEL - Chance Eau Tendre) این عطر بهاری زنانه، با الهام از لحظات ناب زندگی، ترکیبی شیرین و ملایم از گریپ فروت و گلابی را در قلب خود دارد. نت‌های میانی آن شامل هلو و گل‌های بهاری است که با پایه‌ای از مشک و آمبر، حسی دلنشین و دوام‌دار را به ارمغان می‌آورد.

مارک جاکوبز دیسی (MARC JACOBS - Daisy):مارک جاکوبز دیسی عطر دیزی، با رایحه‌ای خنک و شاداب، یادآور روزهای بهاری و باغ‌های گل‌پر است. نت‌های ابتدایی آن شامل توت سیاه، گلابی، و گریپ فروت هستند که به تدریج جای خود را به قلبی از گل‌های یاس و بنفشه می‌دهند. پایه‌ای از وانیل، مشک، و چوب سفید، حسی گرم و صمیمی را ایجاد می‌کند.

میس دیور بلومینگ بوکت (Dior - Miss Dior Blooming Bouquet): این ادکلن زنانه، با الهام از یک دسته گل بهاری تازه، حسی از ظرافت و تازگی را به همراه دارد. نت‌های ابتدایی از مگنولیا و نت‌های میانی از گل‌های رز و پیونی، با پایه‌ای از مشک سفید، تجربه‌ای لطیف و زنانه را فراهم می‌آورد.

معرفی ۱۲ عطر بهاری مردانه و زنانه نوروز ۱۴۰۳

گوچی فلورا گورجس گاردنیا (Gucci Flora Gorgeous Gardenia): عطری با تمرکز بر رایحه‌ی گاردنیا، به عنوان نمادی از زیبایی و طراوت بهار. این عطر بهاری زنانه با نت‌های ابتدایی از توت قرمز و گلابی، قلبی از گاردنیا و یاس، و پایه‌ای از نعنا هندی و شکر قهوه‌ای، حسی از جذابیت و شادابی را به هر کسی هدیه می‌دهد.

لانکوم لا وی‌ای بل ان رز (Lancôme La Vie Est Belle En Rose): این نسخه جدید و بهاری از عطر زنانه بهاری و محبوب La Vie Est Belle، با اضافه شدن نت‌های رز و پرتقال، حسی از خوش‌بختی و امید را به ارمغان می‌آورد. نت‌های میانی از فلفل صورتی و رز، با پایه‌ای از سدر و مشک، عطری پر شور و احساسی را خلق می‌کند.

ایو سن لوران لیبر (Yves Saint Laurent Libre): این ادکلن با الهام از آزادی و قدرت زنانه، ترکیبی از لاوندر و ماندارین در نت‌های ابتدایی دارد. قلبی از گل یاسمن و نرولی، با پایه‌ای محکم از وانیل ماداگاسکار، عطری دلنشین و ماندگار را ارائه می‌دهد.

۶ عطر بهاری مردانه

آکوا دی جیو از جورجیو آرمانی (Acqua di Gio by Giorgio Armani): عطری خنک و مردانه که با نت‌هایی از لیمو، نارنج، و آب دریا شروع می‌شود. قلبی از رزماری، یاس، و چوب سدر، با پایه‌ای از عنبر و مشک، حسی از طراوت و پاکی بهاری را فراهم می‌کند.

دولچه گابانا لایت بلو او اینتنس پور هوم (DOLCE & GABBANA - Light Blue Eau Intense Pour Homme): عطری با نت‌های ابتدایی از ترنج و گریپ فروت، قلبی از رزماری و جوز هندی، و پایه‌ای از مشک و عنبر. این ترکیب، حسی از خنکی و شادابی بهار را برای مردان ایجاد می‌کند.

تق هرمس پرفیوم (HERMES - Terre d'Hermes Parfum): عطری با ترکیبی قوی از نت‌های پرتقال و گریپ فروت که به تدریج جای خود را به نت‌های خاکی و چوبی می‌دهند. این عطر بهاری مردانه، حسی از قدرت و استواری طبیعت بهاری را منتقل می‌کند.

معرفی ۱۲ عطر بهاری مردانه و زنانه نوروز ۱۴۰۳

کرید گرین آیریش توید (Creed Green Irish Tweed): عطری با رایحه‌ی تازه و سبز، یادآور مراتع سبز بهاری ایرلند است. نت‌های ابتدایی از لیمو و نعناع، با قلبی از ویولت و پایه‌ای از چوب صندل و عنبر، تجربه‌ای دلنشین و ماندگار را ارائه می‌دهد.

تام فورد گری وتیور ادو پرفیوم (TOM FORD - Grey Vetiver EDP): عطری با نت‌های اصلی از وتیور، مرکبات، و ادویه‌جات که حسی از تازگی و پاکیزگی را به همراه دارد. پایه‌ای از چوب صندل و عنبر، دوام و گرمای این عطر بهاری مردانه را تضمین می‌کند.

بلو شنل (CHANEL - Bleu de Chanel): عطری خنک و چوبی که با نت‌هایی از گریپ فروت، لیمو، و نعناع شروع می‌شود. قلبی از گل یاس، چوب صندل، و نت‌های ادویه‌ای، با پایه‌ای از عنبر و مشک، حسی مدرن و مردانه را به همراه دارد.

عطر بهاری مردانه و زنانه ای که در این مقاله معرفی شد، با ترکیبات دقیق و منحصربه‌فرد خود، نه تنها رایحه‌ای خاص به شما می‌بخشند بلکه حسی از نوزایی و طراوت بهار را نیز در شما زنده می‌کنند و همراه ایده‌آلی برای استقبال از فصل بهار هستند. با انتخاب هر یک از این عطرها، شما نه تنها به استقبال فصل بهار می‌روید بلکه خود را با ظرافت و شکوه طبیعت همراه می‌کنید.

حالا که با برخی از بهترین انتخاب‌های عطر بهاری آشنا شده‌اید، زمان آن رسیده است که به فکر تجدید عطر خود باشید. فروشگاه عطر عطرافشان با مجموعه‌ای گسترده از ادکلن مردانه و زنانه بهاری، آماده است تا به شما کمک کند انتخابی ایده‌آل برای بهار امسال داشته باشید. بازدید از فروشگاه عطرافشان فرصتی است تا با تازه‌ترین و محبوب‌ترین عطرها آشنا شوید و همزمان از مشاوره تخصصی ما برای یافتن عطری که به شخصیت و سبک زندگی شما می‌آید، بهره‌مند شوید. اجازه دهید فروشگاه عطر عطرافشان راهنمای شما در انتخاب عطری نوین و به یادماندنی برای بهار باشد.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 6045511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha