۱۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۱۴

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان:

پرونده های ورودی به تعزیرات حکومتی کرمان کاهش یافت

 پرونده های ورودی به تعزیرات حکومتی کرمان کاهش یافت

کرمان_ مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان گفت: پرونده های وارده به تعزیرات حکومتی این استان نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگارمهر، ارسلان میری، ظهردوشنبه دربازدید استاندار کرمان از اداره کل تعزیرات حکومتی به خبرنگاران گفت: در سال جاری نسبت به یازده ماه سال گذشته از حیث پرونده‌های وارده با میزان کمتری مواجه بودیم و از حیث کیفی، جریمه‌ها و وصولی افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه مجموعه تعزیرات حکومتی وابسته به وزارت دادگستری است افزود: بخشی اعظمی از تخلفات موردرسیدگی درزمینه اصناف و کالا، دارویی و درمانی، بهداشتی است.

میری، ادامه داد: سال گذشته پرونده‌های وارده ما در بخش کالا و خدمات ۱۸ هزار و ۱۹۴ بوده که امسال ۱۱ هزار و یک فقره پرونده داشتیم.

ارسلان میری گفت: محکومیت‌ها در بخش کالا و خدمات ۱۶۲ درصد افزایش داشته و ۸۶ درصد هم وصولی افزایش دارد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان گفت: دربحث قاچاق کالا و ارز درسال گذشته، ۶ هزار و ۵۲۲ فقره پرونده وارده بوده و در سال جاری یک هزار و ۴۸۳ فقره، که بیش از ۴۵ درصد وارده قاچاق سوخت افزایش یافته است.

میری، با اشاره به کاهش پرونده در بخش بهداشت افزود: در سال گذشته در حالی جمعاً ۲۵ هزار و ۲۴۷ فقره پرونده وارده داشتیم که در سال جاری این میزان پرونده به ۲۰ هزار و ۹۰۴ پرونده رسیده و معادل ۱۷ درصد کاهش یافته است.

کد خبر 6045952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ناشناس IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
      0 0
      اسم تعزیرات رانبر مردم حالشون بهم می خورد تاثیری در زندگی مردم وجامعه ندارد