۱۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۹:۳۳

شهردار بوشهر:

تجلیل از خانواده شهدا در شهر بوشهر به یک فرهنگ تبدیل شود

تجلیل از خانواده شهدا در شهر بوشهر به یک فرهنگ تبدیل شود

بوشهر- شهردار بوشهر گفت: تجلیل از خانواده شهدا باید در شهر بوشهر به یک فرهنگ تبدیل شود و در این مسیر شهرداری بوشهر عزم جدی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین حیدری ظهر پنج شنبه در دیدار با خانواده شهید شاخص شهر بوشهر «سردار شهید علیرضا ماهینی» اظهار داشت: تجلیل از خانواده شهدا در شهر به یک فرهنگ تبدیل‌شده است، هر چند خانواده شهدا نیاز به تجلیل ندارند بلکه این وظیفه ما است که جایگاه آن‌ها را درک کنیم که همه هستی خود را فدای اسلام کردند.

شهردار بوشهر تصریح کرد: محور برنامه‌های شهرداری بوشهر بر اساس الگو گرفتن از شهداست.

پروین خوشبخت رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بوشهر نیز گفت: امیدواریم بتوانیم در مسؤلیت خود ادامه دهنده راه و منش شهدا در شهر بوشهر باشیم.

شهناز پولادی رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر بوشهر نیز گفت: برای جایگاه شهدا و خانواده‌های آنان احترام و شأن والایی قایلیم و در این دوره مدیریتی تمام تلاش خود را به کار بسته‌ایم در اجرای برنامه‌های از شهدا الگو بگیریم.

تجلیل از خانواده شهدا در شهر بوشهر به یک فرهنگ تبدیل شود

شهردار بوشهر، رئیس شورای شهر بوشهر، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بوشهر، رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر بوشهر در این دیدار حضور داشتند.

تجلیل از خانواده شهدا در شهر بوشهر به یک فرهنگ تبدیل شود

در این دیدار خانواده شهید خاطراتی از رفتار و منش سردار شهید ماهینی بیان کردند و شهردار و اعضای شورا در مورد وضعیت رسیدگی و ارتباط مدیریت شهری نسبت خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران سطح شهر به تبادل نظر پرداختند.

همچنین خانواده سردار شهید علیرضا ماهینی از توجه شهردار، شورای اسلامی شهر بوشهر و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر به خانواده شهدا تقدیر کردند.

کد خبر 6049000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha