۱۹ اسفند ۱۴۰۲، ۲۱:۳۴

دوره توانمندسازی طرح شهید اصلانی در فریدونکنار

دوره توانمندسازی طرح شهید اصلانی در فریدونکنار

فریدونکنار- دوره آموزشی و توانمندسازی طرح شهید اصلانی ویژه امامان محله و ارکان مساجد مازندران در مسجد امام علی(ع) شهرستان فریدونکنار برگزار شد.

حجت الاسلام علی اکبر درخشنده معاون فرهنگی و آموزشی تبلیغات اسلامی مازندران در گفت وگو با خبرنگار مهر با بیان این که این دوره با هدف توانمندسازی ائمه جماعات و ارکان محله و مساجد به ویژه امامان محله‌های هدف وزارت کشور در فریدونکنار برگزار شد، افزود: یک دوره آموزشی با عنوان شهید آرمان در قم برگزار شد که در آن دوره ۵ روزه امامان محله آموزش‌های لازم را فرا گرفته بودند.

وی گفت: امروز در استان مازندران یک دوره آموزشی کارگاهی یک روزه به صورت فشرده برگزار شد و امامان محله به همراه ارکان مسجد محله در این دوره شرکت کردند و کاربرگ نظام مسائل را با رویکرد جهاد تبیینی محلات تکمیل و ارائه کردند.

وی تصریح کرد: در مرحله سوم و در دوره شهید شهرکی، آموزش‌ها به صورت محله به محله توسط اساتید با لایه‌های سوم کنشگری محلات، که بعد از امام محله و ارکان مسجد، مسجدی‌ها می‌باشند، برگزار و سرانجام دوره تکمیلی نیز در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی مازندران گفت: دوره توانمندسازی شهید اصلانی در تمام کشور با محوریت سازمان تبلیغات اسلامی و بنیاد هدایت برگزار شده است.

کد خبر 6050789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha