۲۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۱۵

رادان:

هزینه تخلفات رانندگی بازدارنده نیست

هزینه تخلفات رانندگی بازدارنده نیست

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اینکه کمتر از ۱۰ درصد رانندگان تخلفات راهنمایی و رانندگی دارند، گفت: هزینه تخلفات بازدارنده نیست و عده‌ای را خودخواه کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور در رزمایش طرح نوروزی ۱۴۰۳ گفت: نوروز امسال یک ویژگی خاصی دارد که ماه مبارک رمضان بهار قرآن و طبیعت است شعار ما در انتظامی کل کشور آرامش و امنیت سفر در بهار قرآن و طبیعت است.

وی افزود: امسال خدمتگزاران با زبان روزه به صورت ۲۴ ساعته مشغول خدمت رسانی به مردم عزیز خواهند بود.

سردار رادان گفت: ۸۷ هزار نیرو از همه ارگان‌ها در شهرها و استان‌های کشور برای خدمت رسانی حضور دارند و مرزبانی هم تأمین امنیت مرزها را بر عهده دارد و در حوزه پیشگیری و مقابله همه آماده هستند.

وی بیان داشت: در برابر همه این حقوق‌ها که توفیقی است برای خدمتگزاری به مردم که البته کم‌ترین تکلیف است مردم و رانندگان هم باید تکلیفی به عهده بگیرند و آن حفظ و انجام صد درصد مقررات و قوانین راهنمایی و رانندگی است.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: کمتر از ۱۰ درصد رانندگان تخلفات راهنمایی و رانندگی دارند که سوانح و حوادث را رقم‌می‌زنند حوادثی که باعث کشته شدن می‌شود و آن ۱۰ درصد تلاش می‌کنند اراده خودشان را بر آن ۹۰ درصد که قوانین را رعایت می‌کنند تحمیل کنند.

وی افزود: همه وظیفه داریم به واسطه خدمت و صیانت قوانین را برای کمتر از ۱۰ درصد متخلف سخت و صورت جدی اعمال کنیم.

سردار رادان به اشاره به بازدارنده نبودن هزینه تخلف‌ها گفت: هزینه تخلفاتی که کمتر از ۱۰ درصد متخلفین انجام می‌دهند متأسفانه بازدارنده نیست و عده‌ای را خودخواه و جری کرده است.

وی در خصوص فعالیت رستوران‌ها در ماه مبارک رمضان گفت: رستوران دارها در نوروز که همراه با ماه مبارک‌رمضان است با شرایط خاص پذیرایی از مسافرین را خواهند داشت.

فرماندهی کل انتظامی کشور در پایان گفت: سالی خوب و رمضانی مبارک و سراسر پر خیر و برکت و موفقیت را برای همه آرزو دارم.

کد خبر 6051011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • بیکار IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      2 0
      برای پلیسها مقرون به صرفه نیست چون وقتی در پیچ و خم جادها کمین میکنند ماشینی تور کنند جریمه و اعمال قانون بالا باشد راننده معامله دوسر سود انجام میدهد بجای پول چایی ، پول نهار شام ازش میگیرند لطفا ازین دوربین نامخصوص برای مامورانتان بگزارید ببینید مردم کارش درسته یا پلیس زحمتکشتان ؟ چند روز خوشی میگ
    • حمید رضا IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
      1 0
      وقتی پلاک ماشینشون رو دستکاری میکنند یا پلاک جعلی نصب میکنند و پلیس این خیالش نیست معلومه که پُر کردن کیسه دولت هدفه نه جلو گیری از تخلف
    • فیض الله IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
      0 0
      آقای سردار عزیز شما یه نگاه هم لطفا ب زیر ساخت راهها هم بندازید یه نگاه ب مشکلات مردم که آیا با این مشکلاتی که جامعه ب مردم تحمیل کرده واقعا توقع دارید جریمه ها بازدارنده نیست این جور که شما میگی در واقع رو ب نابودی می ره جامعه واقعا با سیلی صورتمون رو سرخ نگه داشتیم بخاطر اینکه انقلابمون رو دوست دا
    • مجید IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
      0 0
      سلام متاسف هستم برای خودمان
    • محسن IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
      0 0
      مبلغ تخلفات حادثه ساز که جون مردم بیگناه رو به خطر میندازه باید افزایش پیدا کنه اون دوستانی که ناراحت هستند باید تو موقعیت قرار بگیرن تا ببینن چه حسی داره وقتی که یه راننده بی مبالات با یه خودخواهی چه به سر ماشینشون میاره و خیلی راحت با یه بیمه سر و تهش رو هم میاره