۲۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۲۳

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خبر داد؛

تحصیل ۶۵۰۰ دانشجو در ۱۰۰ رشته تحصیلی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

تحصیل ۶۵۰۰ دانشجو در ۱۰۰ رشته تحصیلی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

کرمانشاه- معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از تحصیل ۶ هزار و ۵۰۰ دانشجو در ۱۰۰ رشته تحصیلی این دانشگاه خبر داد.

دکتر سیاوش وزیری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در ۲ سال گذشته ۲۰ رشته مقطع در دانشگاه کرمانشاه راه اندازی شده و تا ۲ روز گذشته ۱۵ رشته مصوب شده که مربوط به یکسال گذشته بوده است که این اتفاق در تاریخ دانشگاه بی نظیر است.

وی افزود: در شهر کرمانشاه ۸ دانشکده مستقر وجود دارد و در سنقر و اسلام آباد دانشکده و مجتمع عالی سلامت در حال فعالیت است و دانشکده تازه تأسیس دانشگاه علوم پزشکی، دانشکده توانبخشی است که در سه رشته فیزیوتراپی، گفتار درمانی و کاردرمانی فعالیت دارد.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: با افتخار اعلام می‌نمایم که در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ۱۰۰ رشته مقطع وجود دارد و امیدواریم که بتوانیم مجوز رشته پزشکی هسته‌ای را بگیریم.

وی با اشاره به اینکه در حوزه قلب توانستیم رشته فلوشیپ کاردیولوژی مداخله‌ای را بگیریم و این موفقیت برای دانشگاه بسیار مهم است، گفت: در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ۶ هزار و ۵۰۰ نفر دانشجو داریم که از این تعداد ۵ هزار و ۴۰۰ نفر ایرانی و هزار و ۱۰۰ نفر دانشجوی غیر ایرانی هستند که با داشتن رتبه سه در حوزه بین الملل در کشور، یکی از فعال‌ترین دانشگاه‌ها در جذب دانشجویان بین‌الملل می‌باشیم.

وزیری خاطرنشان کرد: گام بعدی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تبادل در حوزه اساتید و دانشجویان است که بین المللی سازی را مفهوم عمیق‌تری پیدا کند.

وی همچنین ادامه داد: چارت آموزشی پاسخگوی نیاز روز آموزش نیست و تغییر چارت و همچنین افزایش اعضای هیأت علمی موضوعی است که دانشگاه کرمانشاه به آن امید بسته است، از این فرصت با ظرفیت‌هایی که دارد به خوبی می‌تواند استفاده نماید.

کد خبر 6051496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha