۲۲ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۵۹

در گناوه؛

گردهمایی سرگروه‌های درس تربیت بدنی استان بوشهر برگزار شد

گردهمایی سرگروه‌های درس تربیت بدنی استان بوشهر برگزار شد

گناوه- با هدف تبیین سیاست‌ها و برنامه‌های حوزه تربیت بدنی، گردهمایی سر گروه‌های آموزشی درس تربیت بدنی شهرستان‌ها و مناطق تابعه استان بوشهر در گناوه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس اداره تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر بعد از ظهر سه شنبه در این نشست به بیان اهداف کلان و سیاست‌های کلی حوزه معاونت تربیت بدنی و سلامت پرداخت و گفت: این نشست به منظور کیفیت بخشی و اجرای بهینه درس تربیت بدنی در مدارس برگزار شده است.

صادق عبدالهی در ادامه به شرح وظایف سر گروه‌های درسی تربیت بدنی اشاره کرد و افزود: نظارت بر مدارس با رویکرد اجرایی شدن برنامه‌های تربیت بدنی، توانمند سازی نیروی انسانی با برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی و مشارکت در طرح‌ها و برنامه‌های علمی و همایش‌ها، از مهم‌ترین وظایف سر گروه‌های درس تربیت بدنی است.

در ادامه گردهمایی یک روزه سر گروه‌های آموزشی درس تربیت بدنی شهرستان‌ها و مناطق که در سالن جلسات آموزش و پرورش شهرستان گناوه برگزار شد، با حضور کارشناسان و دست اندر کاران امر نکات و موارد لازم برای سر گروه‌های آموزشی تشریح و تبیین شد و سر گروه‌های آموزشی نیز به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

کد خبر 6053548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha