۲۲ اسفند ۱۴۰۲، ۲۰:۰۸

فرماندار کرج تاکید کرد؛

ضرورت اطلاع رسانی اپلیکیشن راهنمای سفر به البرز به مسافران

ضرورت اطلاع رسانی اپلیکیشن راهنمای سفر به البرز به مسافران

کرج- فرماندار ویژه کرج بر ضرورت تدوین اپلیکیشن گردشگری و راهنمای سفر به البرز برای معرفی جاذبه‌های گردشگری استان و اطلاع رسانی آن به مسافران و گردشگران تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، یحیی رمضانی عصر سه شنبه در جلسه ستاد تسهیلات سفر گفت: بخشداران با همکاری دهیاران روستاها را برای سفرهای نوروزی مهیا کنند و گردشگری روستایی را رونق ببخشند.

وی با اشاره به اینکه ایام نوروز بهترین فرصت برای معرفی محصولات بومی و محلی روستاهای کرج است، عنوان کرد: شهرداران در شهرها و دهیاران در روستاها در حالت آماده باش کامل قرار داشته باشند.

رمضانی با تأکید بر ضرورت آمادگی کامل دستگاه‌های خدمات رسان مطرح کرد: میراث فرهنگی، هلال احمر، آتش نشانی، اورژانس، مراکز خدماتی و درمانی و … باید در ایام نوروز فعال باشند.

فرماندار ویژه شهرستان کرج بر ضرورت تدوین اپلیکیشن گردشگری و راهنمای سفر به البرز برای معرفی جاذبه‌های گردشگری استان و اطلاع رسانی آن به مسافران و گردشگران تاکید کرد.

چهره شهرها باید عاری از تکدی گری باشد

وی با تاکید بر ضرورت اطلاع رسانی به موقع به مسافران نوروزی افزود: تابلوهای برون شهری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در ایام سفر فعال باشند و به موقع هشدارهای ترافیکی را به مسافران یادآور شوند.

به گفته رمضانی، با درایت فراجا و مدیریت مجتمع جمع آوری متکدیان در کرج شاهد پاکسازی شهرها بوده ایم که این روند در تعطیلات نوروز نیز استمرار دارد؛ چهره شهرها باید عاری از وجود پدیده تکدی گری باشد.

فرماندار ویژه شهرستان کرج تاکید کرد: طبق گزارش‌های راهنمایی و رانندگی و با توجه به حجم تصادفات برون شهری، حداکثر سرعت مجاز در آزادراه‌های شهرستان کرج بیش از ۸۰ کیلومتر نباشد.

وی با تأکید بر ضرورت تعیین تکلیف مالکیت مساجد بین راهی افزود: تمامی مساجد در ماه مبارک رمضان با خدمات بهینه مهیای خدمت رسانی به مسافران خواهند بود.

رمضانی همچنین با اشاره به در پیش بودن پنجشنبه پایانی سال اظهار کرد: با همکاری شهرداری‌ها بهترین خدمات به زائران اهل قبور در بهشت سکینه (س) ارائه شود.

پیش بینی ۲۵ جایگاه عرضه میوه و محصولات پروتئینی در کرج

وی با اشاره به پیش بینی جایگاه‌های عرضه میوه و محصولات پروتئینی گفت: ۲۵ جایگاه در شهر کرج برای این موضوع اختصاص یافته و در شهرهای اقماری نیز این جایگاه‌ها پیش بینی شده است.

رمضانی با بیان اینکه ۱۴ ایستگاه نوروزی در شهر کرج مهیای استقبال از مسافران نوروزی خواهد بود، مطرح کرد: نمادهایی متناسب با ماه مبارک رمضان در نقاطی از شهر پیش بینی و جانمایی شود.

فرماندار ویژه شهرستان کرج بر ضرورت آماده سازی سرویس‌های بهداشتی در پارک‌ها و مسیرهای تردد مسافران نوروزی و رعایت ساعات پخت نان در نانوایی‌ها تاکید کرد.

وی گفت: طبق برنامه زمانبندی شده ساعات پخت نان به ویژه در ایام تعطیلات نوروزی باید استمرار داشته باشد زیرا سهمیه نانوایی تخصیص یافته و دستگاه‌های نظارتی نیز در این زمینه اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

فرماندار ویژه شهرستان کرج در پایان خاطرنشان کرد: هرگونه جابجایی و اسباب کشی در ایام تعطیلات نوروزی ممنوع است.

کد خبر 6053728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha