۲۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۲۷

مدیرکل راهداری البرز:

۸۰ اکیپ راهداری البرز در حال تعمیر و نگهداری جاده‌ها هستند

۸۰ اکیپ راهداری البرز در حال تعمیر و نگهداری جاده‌ها هستند

کرج- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز با بیان اینکه اکنون حدود ۸۰ اکیپ در حال تعمیر و نگهداری جاده‌ها هستند، گفت: حدود ۲۸ تیم راهداری برای ایام نوروز در حالت آماده باش هستند.

علی زندی فر در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آماده باش نیروهای راهداری البرز برای پاکسازی محورهای استان در بارندگی زمستان گفت: حدود یک ماه است که تیم‌های امانی و پیمانکاری راهداری مشغول آماده سازی محورها برای سفرهای نوروزی هستند.

وی با بیان اینکه اکنون حدود ۸۰ اکیپ در حال تعمیر و نگهداری جاده‌ها هستند، عنوان کرد: اگر جایی بر اثر بارندگی چاله‌ای ایجاد شده باشد با آسفالت گرم و سرد لکه گیری می‌کنند و تابلوهای علائم راهنمای مسیر نیز در حال شست وشو هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز با اشاره به به روزرسانی روشنایی موجود در سطح استان بیان کرد: خط کشی محورها، نصب گاردریل و تابلوی علائم راهنما و هر موردی که نیاز باشد تا محورها آماده سفرهای نوروزی شوند در حال انجام است.

زندی فر مطرح کرد: در ایام نوروز ۱۱ راهدارخانه استان به صورت ۲۴ ساعته فعال هستند و حدود ۲۸ تیم راهداری نیز در حالت آماده باش قرار دارند و ۲۰۰ نفر از نیروها در ایام عید به خدمت رسانی به مردم، مسافران و کاربران جاده‌ای می‌پردازند.

وی خاطرنشان کرد: مقرر شده جاده چالوس نیز از ساعت ۲۴ چهارشنبه باز شود اما چون گالری‌های پیش ساخته در این محدوده در حال نصب هستند، اگر امروز عملیات عمرانی به اتمام برسد، محور بازگشایی شده و در غیر این صورت انسداد تمدید می‌شود تا محور برای سفرهای نوروزی آماده شود.

کد خبر 6054044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ایران IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
      0 0
      سلام،دستشون درد نکنه دلیل اینکه حتما باید ،قبل تعطیلات یا هر مناسبتی انجام بدن چی هست ،باعث مرگ چند هزار نفر شده این روال اشتباه ،موندن آمبولانس ،تصادفات شدید ،نرسدین خدمات یکسری ارگانها ،بدترین روش هم که روزهای آخر سال،اگر به عمد این کار انجام میشه واقعا انسانی نیستش ،هر وقت مناسبت هست کار میکنن
    • میرخان IR ۰۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
      0 0
      لزوم نصب تابلوهای هدایت مسیر در جاده کردان برغان