۲۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۰۱

مدیرکل راهداری بوشهر:

پویش نوروزی «چشم به راهیم» در بوشهر اجرا می‌شود

پویش نوروزی «چشم به راهیم» در بوشهر اجرا می‌شود

بوشهر- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: با هدف ارتقای ایمنی، کاهش حوادث رانندگی و آگاه سازی مسافران نوروزی، پویش سراسری «چشم به راهیم» در استان بوشهر اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم اخترشناس صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری پویش همراهان سفر طی سفرهای نوروزی ۲ سال گذشته افزود: این رویکرد امسال با نام پویش «چشم به راهیم» از ۲۵ اسفندماه سال جاری تا ۱۳ فروردین ماه سال آینده در مجتمع خدماتی رفاهی در بزرگراه خلیج فارس با برنامه‌های فرهنگی، مذهبی، هنری و آموزشی اجرا خواهد شد.

اخترشناس اضافه کرد: رویکرد اصلی این پویش، ترغیب سرنشینان خودروهای شخصی و حمل و نقل عمومی به استراحت در طول سفر جهت رفع خستگی و کاهش سوانح رانندگی می‌باشد.

وی یادآور شد: همچنین اشاعه و پاسداشت ارزش‌های دینی با توجه به همزمانی ماه مبارک رمضان و نوروز و افزایش جاذبه‌های جاده‌ای با برنامه‌های هنری از مهم‌ترین اهداف پویش «چشم به راهیم» است.

دبیر کمیسیون ایمنی راه‌های استان بوشهر تصریح کرد: ۱۵ دقیقه استراحت در ازای هر ۲ ساعت رانندگی می‌تواند بسیاری از حوادث جاده‌ای را کاهش دهد و بهترین محل برای توقف و استراحت، مجتمع‌های خدمات رفاهی و ایستگاه‌های اجرای طرح پویش «چشم به راهیم» است.

کد خبر 6054968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha