۲۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۵۱

مزار شهدای شهرستان مرزی آستارا گلباران شد

مزار شهدای شهرستان مرزی آستارا گلباران شد

آستارا- همزمان با آخرین پنجشنبه سال و بزرگداشت روز شهدا مزار شهدای آستارا با حضور مسؤولان و جمعی از خانواده‌های شهدا عطرافشانی و گلباران شد.

به گزارش خبرنگار مهر، گلزار شهدای شهرستان آستارا پیش از ظهر پنجشنبه به مناسبت روز بزرگداشت شهدا و همزمان با آخرین پنجشنبه سال با حضور مسؤولان و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا مزار شهدای این شهرستان گلباران شد.

حضار با قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهدای انقلاب و دوران هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند و با نثار گل به مزار شهدا، بار دیگر با آرمان‌های والای شهدای معظم و امام شهیدان تجدید میثاق کردند.

مزار شهدای شهرستان مرزی آستارا گلباران شد

«سرهنگ بهزاد قنبری» فرمانده سپاه ناحیه آستارا در این مراسم از روز بزرگداشت شهدا به عنوان فرصتی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یاد کرد و افزود: حرکت در مسیر شهدا جز با خدمت رسانی صحیح و بی‌منت به مردم صورت نمی‌گیرد.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با بیان اینکه شهدا زنده کننده آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند، ادامه داد: حضور آنان، رسالت ما را در پاسداشت آرمان امام و انقلاب بازگو می‌کند.

وی تصریح کرد: شهدا با ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های خود چنان حماسه‌ای خلق کردند که انسان را متحیر می‌کند؛ امید است با انجام وظایف و تکالیف قانونی خود در محضر شهدا شرمنده نشده و با پیروی از شهدا در کلیه امور موفق و سربلند شویم.

سرهنگ قنبری خدمت خالصانه و متعهدانه به مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران را ادامه راه شهدا دانست و گفت: اگر مسؤولان در جایگاه خود به خوبی کار کرده و گره از کار مردم باز کنند، به طور قطع رضایت خداوند متعال، شهدا و نیز مردم جلب می‌شود.

مزار شهدای شهرستان مرزی آستارا گلباران شد

کد خبر 6055081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha