۲۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۳۴

سردار قنبری خبر داد؛

فعالیت مستمر گشت‌های ویژه پلیس آگاهی مبتنی بر جغرافیای جرم

فعالیت مستمر گشت‌های ویژه پلیس آگاهی مبتنی بر جغرافیای جرم

رییس پلیس آگاهی فراجا با تاکید به ارتقای توان و آمادگی عملیاتی گفت: حضور مستمر گشت‌های ویژه پلیس آگاهی به صورت موثر و مبتنی بر جغرافیای جرم فعالیت می کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمد قنبری رئیس پلیس آگاهی فراجا در جلسه شور عملیاتی در جمع معاونان این پلیس گفت: در سال جاری همه واحدهای پلیس آگاهی تلاش خود را انجام دادند تا بتوانند امنیت مطلوبی را ارائه دهند.

وی با بیان اینکه نیروی انسانی به عنوان مهمترین رکن سازمان باید درجهت ارتقا انگیزه کارکنان تلاش کند، افزود: فرمانده و مدیران باید موضوع رضایتمندی کارکنان و خانواده آنها را با برنامه‌های هدفمند و متنوع در دستور کاری قرار دهند.

رئیس پلیس آگاهی فراجا گفت: رعایت نظم و انضباط در تمامی حوزه‌های عملیاتی بسیار مهم است که بر این مبنا مأموریت‌ها به شکل مطلوب اجرا می‌شود.

وی با اشاره به تهدیدات پیش رو که توسط دشمن در جنگ شناختی در حال انجام است از مدیران و رؤسا خواست تا با آموزش مناسب کارکنان نسبت به مقابله و مبارزه با اقدامات خصمانه دشمن اقدام کنند.

سردار قنبری با اشاره به حضور کارکنان در برنامه‌های تعطیلات نوروز گفت: برنامه‌ریزی برای این ایام باید به صورتی باشد که کارکنان به غیر از وظیفه خدمتی خود به فرایض دینی و خانواده نیز توجه داشته باشند.

وی با اشاره به آماده‌باش واحدهای تشخیص هویت به ویژه بخش بررسی صحنه جرم در ایام نوروز، گفت: سیاستگذاری سال جدید صیانتی- آموزشی خواهد بود که بر مبنای ارتقا آن می‌توان به کشف علمی جرایم نیز کمک کرد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به پیاده سازی معماری سازمانی فراجا در حوزه مأموریت‌های پلیس آگاهی فراجا افزود: سازوکارهای این موضوع بر مبنای ظرفیت موجود آماده شده و اقدامات لازم باید در سال آینده اجرا شود.

وی با تاکید به ارتقا توان و آمادگی عملیاتی مطلوب تصریح کرد: حضور گشت‌های ویژه پلیس آگاهی به صورت مؤثر و مبتنی بر جغرافیای جرم فعالیت کنند.

کد خبر 6055120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha