۲۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۳۷

فرماندار نمین:

نمایشگاه توانمندی بانوان شهرستان نمین افتتاح شد

نمایشگاه توانمندی بانوان  شهرستان نمین افتتاح شد

نمین ـ فرماندار شهرستان نمین گفت: نمایشگاه توانمندی بانوان شهرستان نمین با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در محل دائمی نمایشگاه شهرستان نمین افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، طیب امینی ظهر پنج‌شنبه در حاشیه افتتاح نمایشگاه توانمندی بانوان اظهار کرد: نمایشگاه توانمندی بانوان جهت حمایت از تولیدات بانوان شهرستان نمین در آستانه عید نوروز با همکاری فرمانداری و اداره میراث فرهنگی شهرستان برپا شده است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه تا ۱۵ فروردین ادامه خواهد داشت، افزود: علاقمندان و گردشگران نوروزی از ساعت ۹ صبح تا ۵ بعد از ظهر می‌توانند از این نمایشگاه در شهر نمین دیدن فرمایند ضمن اینکه بازدید برای عموم آزاد است.

فرماندار شهرستان نمین با اشاره به اینکه نمایشگاه توانمندی بانوان شهرستان نمین متشکل از ۲۴ غرفه است، گفت: محصولات ارائه شده در این نمایشگاه تولید دست بانوان شهرستان است و همچنین شاخص محصولات موجود در نمایشگاه گلیم و تولیدات روستایی است.

طیب امینی بیان کرد: جهت حمایت و پشتیبانی از اشتغال پایدار بانوان شهرستان نمین، اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان مکان امن و بدون هزینه‌ای را جهت ارائه محصولات در طول سال در اختیار بانوان صنعتگر شهرستان قرار داده است.

کد خبر 6055132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha