۲۴ اسفند ۱۴۰۲، ۲۱:۴۶

معاون اقتصادی استاندار گلستان:

توزیع کالاهای اساسی در گلستان آغاز شد

توزیع کالاهای اساسی در گلستان آغاز شد

گرگان- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان با اشاره به اینکه وضعیت بازار در شهرستان ها عادی است، گفت: توزیع کالاهای اساسی چون خرما و شکر در استان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد دهنوی، شامگاه پنجشنبه در حاشیه جلسه کارگروه تنظیم بازار استان در جمع خبرنگاران از کاهش نرخ تورم در استان خبر داد و اظهار کرد: با کمک مجموعه کارگروه بازار در بحث مواد خوراکی چون گوشت قرمز و مرغ تا جایی که توان بود کنترل شد.

وی افزود: با توجه به اینکه امسال ماه مبارک رمضان همزمان با ایام نوروز شد از یک ماه پیش نظارت‌های میدانی را جهت رفاه مردم تشدید کردیم همکاران کارگروه‌ها با محوریت فرمانداری‌ها بازدیدهای مستمر از وضعیت قیمت اقلام خوراکی دیگر موضوعات داشتیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان با اشاره به اینکه وضعیت بازار در شهرستان‌ها عادی است، گفت: توزیع کالاهای اساسی چون خرما و شکر در استان آغاز شد.

وی یادآور شد: توزیع میوه شب عید به قیمت مصوب دولتی در برخی از شهرستان‌ها از فردا و برخی‌ها هم از روز شنبه در استان توزیع خواهد شد.

دهنوی اظهار کرد: مردم نگران هیچ کم بودی نباشند و هیچ مانعی در استان نیست و کالاهای اساسی به اندازه کافی وجود دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان در خصوص در طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک، گفت: بیش از ۹۸ درصد مردم استان گلستان در این طرح مشارکت داشتند و امیدواریم طرح عیدانه هم با همت دستگاه‌های استان رقم بخورد.

وی یادآور شد: مردم اگر در بازار با کم فروشی با مشکل دیگر مواجه شدند حتماً اطلاع رسانی کنند تا در اولین فرصت به موضوع رسیدگی شود.

کد خبر 6055317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha