۲۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۲۳

مدیرکل میراث فرهنگی اردبیل:

ستاد خدمات سفر در خلخال آماده استقبال از گردشگران نوروزی است

ستاد خدمات سفر در خلخال آماده استقبال از گردشگران نوروزی است

اردبیل- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: ستاد خدمات سفر در شهرستان خلخال با اتخاذ تمهیدات ویژه آماده استقبال از گردشگران نوروزی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن محمدی ادیب ظهر جمعه در نشست با امام جمعه شهرستان خلخال با اشاره به قرارگیری خلخال در یکی از مهم‌ترین ورودی‌های استان، اظهار کرد: در آستانه تعطیلات نوروزی نیز ستاد خدمات سفر شهرستان خلخال با تشکیل جلسات متعدد به ریاست فرماندار شهرستان و همچنین به پیروی از جلسات ستاد استانی خدمات سفر آماده استقبال از گردشگران نوروزی است.

وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر اقدامات خوبی در حوزه گردشگری شهرستان خلخال اتفاق افتاده است، افزود: در حال حاضر پروژه‌های متعددی در این شهرستان در حال اجرا هستند که می‌تواند در آینده گردشگری خلخال و استان مؤثر باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل بیان کرد: ظرفیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری شهرستان خلخال غیرقابل چشم‌پوشی است و روند جذب گردشگر در این شهرستان توسعه همه جانبه گردشگری نسبت به گذشته را منجر شده است.

محمدی ادیب خاطرنشان کرد: اداره کل میراث‌فرهنگی نیز در این راستا برنامه‌های ویژه‌ای را در حوزه سرمایه‌گذاری و معرفی شهرستان در دستور کار دارد.

حجت‌الاسلام کریم اسدی، امام جمعه خلخال نیز در این دیدار خواستار تلاش مضاعف مسئولان شهرستانی و استانی برای توسعه گردشگری خلخال شد و افزود: شهرستان خلخال ظرفیت‌های خدادادی و طبیعی بسیاری در حوزه گردشگری دارد.

وی همچنین با اشاره به تقارن ماه مبارک رمضان و عید نوروز، ادامه داد: هر چند شاید به لحاظ این تقارن آمار گردشگران و میهمانان ورودی به این شهرستان نسبت به سال‌های گذشته کاهش یابد ولی با این حال انتظار از مسئولان اجرایی اتخاذ تمهیدات لازم برای استقبال از گردشگران و میهمانان نوروزی است.

کد خبر 6055631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha