۲۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۵۲

امام جمعه آبادان:

بسیاری از کارگاه‌های تولیدی در دولت فعلی به مدار تولید بازگشتند

بسیاری از کارگاه‌های تولیدی در دولت فعلی به مدار تولید بازگشتند

آبادان- امام جمعه آبادان گفت: در دولت سیزدهم شاهد بازگشت بسیاری از کارگاه‌های تولیدی به مدار تولید بودیم و تورم تا حدودی کنترل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران آبادان با اشاره به فرارسیدن ماه رمضان اظهار کرد: ائمه همواره ما را به ترک محرمات و انجام واجبات در این ماه و روزه داری حقیقی تشویق کرده‌اند.

خطیب جمعه آبادان با توجه به همزمانی ایام نوروز و ماه رمضان افزود: باید مراقب بود مسافران حرمت رمضان در شهر، کوچه و خیابان‌ها حفظ کنند و نهی از منکر از روزه خواری علنی در نظر گرفته شود.

امام جمعه آبادان ادامه داد: صله ارحام بسیار عمل پسندیده‌ای در این ایام است و نباید فراموش کرد به ویژه که با ماه رمضان همزمان شده است.

وی گفت: در دولت سیزدهم شاهد بازگشت بسیاری از کارگاه‌های تولیدی به مدار تولید بودیم و تورم تا حدودی کنترل شد و امیدواریم این دولت بتواند اشتغال جوانان را بهبود ببخشد.

سالروز ملی شدن صنعت نفت از دیگر موضوعاتی بود که حجت الاسلام غبیشاوی به آن اشاره کرد و گفت: این موضوع سبب خودکفایی ما و ضربه بزرگی به دشمن شد، اکنون نیز شرکت‌های پالایشگاهی و پتروشیمی فراوانی داریم که می‌توانند جوانان را به کار بگیرند و موجبات اشتغال افراد بومی را فراهم کنند به ویژه در فاز ۲ پالایشگاه آبادان که برخی از کارکنان آن بیش از یک سال است بیکار شده‌اند.

کد خبر 6055715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha