۲۵ اسفند ۱۴۰۲، ۲۳:۴۵

بخشدار دلوار:

ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان بومی دلوار از اولویت‌ها است

ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان بومی دلوار از اولویت‌ها است

بوشهر- بخشدار دلوار گفت: ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان بومی بخش دلوار از اولویت‌های مسؤولان این بخش است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا عالی پور عصر جمعه در بازدید از کارگاه‌های مشاغل خانگی دلوار اظهار داشت: ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان بومی بخش دلوار جز اولویت‌های مسؤولان این بخش است و در این مسیر نهایت توان خود را به کار می‌گیریم.

وی افزود: پرداخت تسهیلات ارزان قیمت و با بازپرداخت طولانی مدت برای ایجاد مشاغل خانگی در دستور کار قرار دارد و در سال جاری، شاهد ایجاد شغل در مناطق روستایی هستیم.

بخشدار دلوار خاطر نشان کرد: رفع موانع تولید و تقویت بازار مصرف تولیدات روستاییان از راهکارهای مناسب برای حمایت از مشاغل خانگی بخش دلوار است.

عالی پور با تاکید بر اینکه باید از مشاغل خانگی و مورد نیاز مردم حمایت شود تصریح کرد: با تسهیل‌گری در صدور مجوزهای مشاغل خانگی و حمایت از جوانان بخصوص جوانانی که در امر زیرساخت‌های مناسب با اشتغال مورد نیاز در روستاها فعالیت می‌کنند، زمینه اشتغال پایدار و تسهیل خدمات رسانی به جامعه هدف فراهم می‌شود.

وی در ارتباط با آخرین وضعیت کارگاه خانگی یخ سازی در روستای زیراهک ابراز داشت: با هماهنگی اداره کل صمت و همکاری بانک عامل، مشکلات این مجموعه نیز رفع می‌شود.

بخشدار دلوار گفت: افزایش کیفیت تولیدات مشاغل خانگی، مورد توجه و تاکید قرار دارد و از تولیدکنندگان انتظار داریم با بهبود تولید و تقویت بسته بندی محصولات، بازار را در دست بگیرند.

کد خبر 6055857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • 🤲 IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
      0 0
      انشالله..دکتر زارعی..برنامه ای مدون برای اشتغال جوانان تنگستان و دشتی بزرگ..در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر..شهرکهای صنعتی اهرم. دلوار خورموج. کاکی..نواحی صنعتی جدید روستای عملیاتی گردد..منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس سهم دو شهرستان دیده شود..اقتصاد بندری و تجارت دریایی ..سهم جوانان در شرکت‌های منطقه..سه