۲۶ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۴۸

سندرز: آمریکا از تامین ماشین جنگی نتانیاهو دست بردارد

سندرز: آمریکا از تامین ماشین جنگی نتانیاهو دست بردارد

سناتور ایالت ورمونت آمریکا از رویکرد دولت واشنگتن در قبال حمایت از جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، سناتور دموکرات ایالت ورمونت آمریکا از تامین کمک های نظامی برای رژیم صهیونیستی از سوی دولت واشنگتن انتقاد کرد.

«برنی سندرز» سناتور دموکرات اعلام کرد که آمریکا نمی‌تواند به تامین مالی ماشین جنگی «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی ادامه دهد.

این سناتور آمریکایی یادآور شد که اقدامات کابینه راستگرای نتانیاهو، که باعث گرسنگی صدها هزار کودک در غزه شده، خشم جهانی را علیه این کابینه برانگیخته است.

همزمان آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی (آنروا) اعلام کرد که از سه کودک زیر دو سال در شمال غزه یک کودک از سو تغذیه رنج می‌برد.

آنروا بیان کرد: سو تغذیه به سرعت در میان کودکان در غزه در حال گسترش است و به سطح بی سابقه‌ای در غزه رسیده است. گرسنگی در افق به چشم می‌خورد.

همزمان صلیب سرخ و هلال احمر اعلام کردند: اوضاع انسانی در غزه به سطح فاجعه باری رسیده است. ساکنان غزه به شدت در معرض اهانت قرار دارند و اوضاع آنان دردناک است. بحران غذایی به شدت در حال گسترش است و اوضاع به وضع خطرناکی رسیده است.

کد خبر 6056477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • انا عمار IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
      0 0
      این سناریو ها فقط سیاه‌نمایی بیش نیست ، یهودیان با تسلیحات و پشتیبانی آمریکا مردم غزه را به خاک و خون کشیده و برای فریب اذهان عمومی قصد رکب زدن دارند ، در حالیکه ماهیت پلید یهودیان آشکار است . درود بر مجاهدان محور مقاومت و درود بر سپاه پاسداران و سربازان گمنام