۲۷ اسفند ۱۴۰۲، ۲۱:۰۲

رییس تبلیغات اسلامی گرگان خبر داد؛

فعالیت ۳۸۰ مبلغ و مبلغه در گرگان

فعالیت ۳۸۰ مبلغ و مبلغه در گرگان

گرگان- رییس تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان از فعالیت ۳۸۰ مبلغ و مبلغه در گرگان به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید جواد محمدزاده عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران از راه اندازی طرح زندگی با آیه‌ها همزمان با سراسر کشور در گرگان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به راه ندازی این طرح قرار شد ۵۰ آیه از قرآن کریم استخراج شود که ۳۰ آیه اصلی و ۲۰ آیه مکمل است.

وی با اشاره به اینکه در برنامه‌های جز خوانی هر روز یک آیه حفظ، تفسیر و تدبر می‌شود، افزود: این برنامه بر اساس منظومه فکری امامین انقلاب طراحی شده است.

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان گفت: با توجه به فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان بیش از ۳۰۰ روحانی و مبلغ و حدود ۸۰ مبلغه در سطح شهرستان گرگان فعالیت دارند.

وی خاطرنشان کرد: در بیش از ۱۵۰ مسجد روستاهای شهرستان گرگان مبلغ اعزام شدند.

محمدزاده اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان امسال دو گروه تبلیغی از روحانیون به شهرستان گرگان دعوت شدند که یک گروه ۱۵ نفر از قم و یک گروه ۲۲ نفره دیگر از قم و مشهد مقدس هستند که به بحث تفسیر، تدبر قرآن کریم و بیان احکام شرعی خواهند پرداخت.

وی از اجرای طرح مناجات خوانی در هیات‌های مذهبی گرگان خبر داد و گفت: این برنامه طی ۳۰ شب ماه مبارک رمضان در ۱۷ هیات با حضور گسترده جوانان برگزار می‌شود.

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان گفت: اجرای برنامه‌هایی چون سخنرانی، قرائت مناجات امیرالمومنین و دعای وارد شده از برنامه‌های جز خوانی محسوب می‌شود.

کد خبر 6057568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha