۲۷ اسفند ۱۴۰۲، ۲۳:۳۰

مدیر اداره برق گناوه:

لامپ‌های کم‌مصرف در معابر گناوه استفاده می‌شود

لامپ‌های کم‌مصرف در معابر گناوه استفاده می‌شود

گناوه- مدیر اداره برق گناوه با بیان اینکه روشنایی معابر و نوار ساحلی گناوه با همکاری شهرداری تعمیرو یا بازسازی شد،گفت:طرح تعویض لامپ‌های پرمصرف کنونی با لامپ‌های «ال ای دی» در حال انجام است.

رضا کوفی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: همزمان با نزدیک شدن به تعطیلات نوروزی و حضور گردشگران در شهر گردشگر پذیر گناوه، همه لامپ‌های روشنایی در سطح نوار ساحلی با همکاری شهرداری بازسازی یا نوسازی شد تا مشکلی در زمینه تأمین روشنایی در نوار ساحلی این بندر نباشد.

کوفی گفت: در زمینه روشنایی معابر شهری نیز با همکاری شهرداری و متخصصان این مدیریت، مشکل روشنایی تمامی معابر و همچنین کوچه‌های شهر گناوه در حال برطرف شدن است.

مدیر اداره برق گناوه در مورد استفاده از لامپ‌های «ال ای دی» در سطح روشنایی معابر و کوچه‌ها افزود: طرح تعویض لامپ‌های پر مصرف کنونی با لامپ‌های «ال ای دی» به صورت آزمایشی در بعضی از نقاط شهر انجام شده و گناوه به عنوان پایلوت این طرح انتخاب شده که در آینده نزدیک تمامی لامپ‌های پرمصرف کنونی با لامپ‌های ال ای دی تعویض خواهند شد.

وی با بیان اینکه افتخار ما خدمت به مردم است، گفت: از همه شهروندان درخواست می‌شود چنانچه در سطح شهر یا در کوچه‌های محل سکونت خود مشکل روشنایی دارند به این مدیریت اطلاع داده یا از طریق نرم افزار برق من نسبت به ثبت خاموشی اقدام تا در اسرع وقت نسبت به رفع آن اقدام شود

کد خبر 6057680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha