۲۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۱۹

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان خبر داد؛

اسکان مسافران نوروزی لرستان در ۱۶۱۵ کلاس درس

اسکان مسافران نوروزی لرستان در ۱۶۱۵ کلاس درس

خرم‌آباد - مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان از پیش‌بینی هزار و ۶۱۵ کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا عزتی در سخنانی امنیت و رضایتمندی مسافران نوروزی را اولویت در بحث اسکان عنوان کرد و اظهار داشت: همه در قبال مسافران نوروزی باید احساس وظیفه کنند و با تکریم ارباب‌رجوع موجب رضایتمندی میهمانان نوروزی شوند.

وی با بیان اینکه ۱۶۵ مدرسه در سه نوع الف، ب و ج میزبان مسافران هستند، افزود: برای اسکان نوروز ۱۴۰۳ هزار ۶۱۵ کلاس درس به‌عنوان اتاق مفروش شده و به ملزومات اقامت از جمله یخچال، تلویزیون، پتو و.... مجهز شده است علاوه بر این هفت مرکز رفاهی یا خانه معلم هم در سطح استان با ظرفیت روزانه ۱۲۵ نفر آماده پذیرایی از مسافران نوروزی هستند.

پرویز عبدی معاون پژوهش برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش‌وپرورش لرستان نیز با اشاره به اینکه همه نواقص محل‌های اسکان رفع شده است، اظهار داشت: ورودی‌های شهر بنرهای راهنمایی مسافران نصب شده است و در پایگاه‌های اسکان مسافران می‌توانند با اسکن بارکدهای (QR) نقشه محل اسکان خود را بر روی گوشی خود داشته باشند همچنین یک ایستگاه در ورودی شهر خرم‌آباد برای راهنمایی مسافران در نظر گرفته شده است.

دبیر ستاد اسکان آموزش‌وپرورش لرستان نیز، اظهار داشت: تمام سرویس‌های بهداشتی و حمام برای مسافران نوروزی بازدید شده و برای استفاده میهمانان آماده است، مواد بهداشتی و شوینده‌ها هم در نظر گرفته شده است.

اسفندیار گنجی پور، افزود: همه مقدمات برای استقبال از مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است و باتوجه‌به مصادف شدن با ماه مبارک رمضان تمهیدات لازم هم اندیشیده شده است و در نظر داریم امسال در پایگاه‌های اسکان مسافران علاوه بر معرفی ظرفیت‌های استان، نمایشگاهی از توانمندی‌های دانش‌آموزان هنرستانی در معرض دید مسافران نوروزی قرار دهیم.

کد خبر 6058115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha