۲۸ اسفند ۱۴۰۲، ۲۰:۴۳

معاون استاندار قزوین:

دوگانه سازی و ایجاد تفرقه جبهه مؤمن به انقلاب را تهدید می‌کند

دوگانه سازی و ایجاد تفرقه جبهه مؤمن به انقلاب را تهدید می‌کند

قزوین- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: آن چیزی که جبهه مؤمن به انقلاب اسلامی را تهدید می‌کند همین تفرقه با دوگانگی‌های ساختگی است.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس کاظمی بعد از ظهر دوشنبه در همایش توجیه و تبیین عملیات «آیه های زندگی» که با حضور بانوان و سرشبکه های تبیینی و تبلیغی استان قزوین برگزار شد با اشاره بیانیه گام دوم انقلاب اظهار کرد: مقام معظم رهبری توجه به تجربه و درس گرفتن از گذشته را یک راهبرد می‌دانند.

وی افزود: اگر از این راهبرد و درس گرفتن از گذشته غفلت کنیم دروغ‌ها جای واقعیت را خواهد گرفت و آینده مورد تهدیدهای ناشناخته قرار خواهد گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین اظهار کرد: کار اصلی ما شناخت دشمن و نقشه او و همچنین شناخت نقشه بلند مدت او است و باید در دعواهای جاری مسؤولین رد پای دشمن را جستجو کرد.

وی تاکید کرد: در پس خیلی از فضاسازی‌های دشمن تولید کینه و نفرت وجود دارد و شکل گیری پدیده‌هایی مثل عمامه پرانی نقشه یک شب و دو شب دشمن نیست بلکه فضایی است که سال‌ها با دروغ‌پردازی شبهه آفرینی ایجاد می‌شود.

کاظمی تاکید کرد: برنامه ریزی برای سالگرد اغتشاشات در سال ۱۴۰۲ یک برنامه ریزی جدی بود اما با هوشیاری نخبگان و علاقه مندان به این انقلاب این برنامه ریزی و توطئه خنثی شد.

وی ادامه داد: امروز آن چیزی که جبهه مؤمن به انقلاب اسلامی را تهدید می‌کند همین تفرقه با دوگانگی‌های ساختگی است و نگاه سطحی به مسائل ما را وارد یک میدان کارزار درون خانواده انقلاب خواهد کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین بیان کرد: در هر مناسبتی نرم افزار دوگانه سازی دشمن به کار گرفته می‌شود و ایادی داخلی، پیوست رسانه‌ای و حتی شبکه مجری نقشه‌های شوم دشمنان در کشور مأموریت خود را آغاز می‌کنند.

وی تصریح کرد: در این شرایط مواجهه ما باید به دور از انفعال و یا برخورد سلبی باشد بلکه باید به دنبال یک مواجهه منطقی و عالمانه و مبتنی بر شناخت نقشه دشمن باشد

کاظمی در پایان یادآور شد: آنچه دشمن دست از ان بر نخواهد داشت دشمنی با ماهیت انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی است و تا زمانی که این بازدارندگی در فضای فکری جامعه اتفاق نیفتاد نمی‌توان با خیال اسوده کار را سپری کرد.

کد خبر 6058422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha