۲۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۸:۳۰

فرماندار مشهد:

تیم‌های گشت راهنمای زائر در مشهد به صورت سیار خدمت‌رسانی می‌کنند

تیم‌های گشت راهنمای زائر در مشهد به صورت سیار خدمت‌رسانی می‌کنند

مشهد- فرماندار مشهد گفت: تیم‌های گشت راهنمای زائر به صورت سیار خدمت‌رسانی می‌کنند. بر حمل و نقل نیز نظارت داریم تا زائران بتوانند در تعطیلات نوروز زیارت خود را با آرامش انجام دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن داوری عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص بازدید از غرفه‌های تنظیم بازار در سطح شهر مشهد اظهار کرد: با توجه به اینکه ایام تعطیلات در پایان سال آغاز شده؛ تدابیری ویژه این ایام اندیشیده شده است تا برای زائران و مجاوران در ایام سال تحویل رفاهیاتی در نظر گرفته شود.

فرماندار مشهد افزود: امروز یک بازدید از سطح شهر مشهد و خدمات شهری داشتیم تا نحوه خدمت‌رسانی به مردم در مورد ارزاق و کالاهای اساسی را از نزدیک مشاهده کنیم. پیش‌بینی‌ها و برنامه ریزی‌هایی که برای بازارهای موقت در نظر گرفته شده، انجام شده است و خدمت‌رسانی خوبی به مردم داده می‌شود و مردم نیز رضایت داشتند.

وی خاطرنشان کرد: تمام ظرفیت‌های مشهد را پای کار آوردیم تا در ایام تعطیلات در خدمت زائران باشیم.

داوری گفت: در حوزه اقامت با به اینکه نزولات آسمانی خواهیم داشت، ظرفیت‌های خوبی در نظر گرفته شده است تا بتوانیم در خدمت زائران باشیم.

فرماندار مشهد افزود: قرارگاه خدمات سفر به صورت شبانه‌روزی در خدمت زائران قرار دارد و پاسخگوی نیاز آنان است. تیم‌های گشت راهنمای زائر به صورت سیار خدمت‌رسانی می‌کنند. بر حمل و نقل نیز نظارت داریم تا زائران بتوانند در تعطیلات نوروز زیارت خود را با آرامش انجام دهند.

وی در خصوص تمهیدات سنجیده شده ویژه زائران در ایام تحویل سال در مشهد گفت: در شب تحویل سال نو، حمل و نقل درون شهری در سمت حرم به صورت شبانه‌روزی فعالیت دارد. تمام ظرفیت‌های مسقف حرم نیز فعال شده است تا زائران را در حین بارش باران مدیریت کنند، قطعاً زائران و مجاوران نیز ملاحظاتی خواهند داشت که بارش باران را مدیریت کنند.

کد خبر 6058962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha