۱ فروردین ۱۴۰۳، ۲۱:۴۵

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان:

روزانه ۱۳۷ نیروی عملیاتی آماده خدمت رسانی به مسافرین نوروزی هستند

روزانه ۱۳۷ نیروی عملیاتی آماده خدمت رسانی به مسافرین نوروزی هستند

گرگان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان بابیان اینکه روزانه۱۳۷نیروی عملیاتی آماده خدمت رسانی به مسافرین نوروزی هستند،اظهار کرد:پایگاه خدمات رسانی تا۱۷ فروردین دراستان آماده ارائه خدمات هستند.

قاسم غریب آبادی در در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح خدمات ملی نوروزی جمعیت هلال احمر همزمان با سراسر کشور از ۲۴ اسفند در گلستان آغاز شده و تا کنون به ۳۶ حادثه در سطح جاده‌ها و نقاط مختلف استان امداد رسانی شد.

وی افزود: طبق آمار مقایسه‌ای که با سال قبل داریم امسال میزان حوادث بسیار کمتر شده است که نشان می‌دهد مسافران و رانندگان توجه بیشتری به مباحث ترافیکی و ایمنی دارند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: تمام سعی ما این است که حوادث را در سطح استان به صفر برسانیم.

وی با اشاره به اینکه امسال ۳۶ پایگاه در قالب طرح نوروزی جمعیت هلال احمر در استان مشغول فعالیت هستند، یادآور شد: از این میزان ۱۶ پایگاه در بخش امدادونجات ثابت، ۴ پایگاه به صورت موقت، ۱۲ کشیک اضطراری شعب و ۴ مرکز امدادی با استقرار در محورهای مواصلاتی استان به مردم خدمات رسانی می‌کنند.

غریب آبادی با بیان اینکه روزانه ۱۳۷ نیروی عملیاتی آماده خدمت رسانی به مسافرین نوروزی هستند، اظهار کرد: این پایگاه تا ۱۷ فروردین در سطح استان آماده ارائه خدمات هستند.

کد خبر 6059493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha