۵ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۲۲

رشد ۲۰ درصدی تولید صنایع بزرگ در ۱۴۰۳

رشد ۲۰ درصدی تولید صنایع بزرگ در ۱۴۰۳

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: در حوزه جهش تولید صنایع بزرگ، برنامه ریزی‌هایی شده تا جهش ۲۰ درصدی را رقم بزنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید صولت مرتضوی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در مصاحبه رادیویی اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ در حوزه رونق تولید مجموعه شرکت‌های وابسته به صندوق‌های بازنشستگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تمام بخش‌های فولاد، سیمان، تولید دارو و صنایع و مواد لبنی در هلدینگ‌ها و شرکت‌های مختلف رشد تولید داشتیم.

مرتضوی افزود: هدف‌گذاری برای سال ۱۴۰۳ جهش تولید است و امیدواریم در این حوزه به مقام مطلوبی دست یابیم؛ البته در واگذاری بخش بزرگی از رشته فعالیت‌ها به بخش خصوصی و تقویت بخشی که الزاماً زیر مجموعه وزارتخانه هاست با رویکرد افزایش تولید در مشارکت مردم بسیاری از شرکت‌ها در بورس عرضه شده و تا پایان‌سال تعداد دیگری عرضه می‌شود.

وی بیان کرد: در حوزه جهش تولید صنایع بزرگ، برنامه ریزی‌هایی شده تا جهش ۲۰ درصدی را رقم بزنیم.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی برای عملیاتی شدن ایده‌ها چند برنامه ریزی مهم را برشمرد و گفت: رفع موانع تولید و حساب‌های مؤدیان در صندوق‌ها در حال تسهیل است.

وی خاطر نشان کرد: صدور آسان مجوزها برخط و غیر کاغذی شده و مقرر شده تا ۵ میلیون نفر برای مهارت آموزی و توسعه مراکز آموزشی دوره ببینند.

مرتضوی اظهار امیدواری کرد که با افزایش ظرفیت اسمی و سرمایه در گردش از محل تسهیلات با همکاری وزارت اقتصاد و بانک مرکزی مؤلفه‌های اقتصاد پویا در کشور رقم بخورد.

کد خبر 6061254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • فرهاد غفارزاده. IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
      0 0
      شب شما بخیر. اسم من فرهاد غفارزاده است. من ساکن شهرک اندیشه تبریز هستم. شنیده ام شما می خواهید استیضاح بشوید راست است یا نه. اگر راست باشد خیلی خوب می شود.