۵ فروردین ۱۴۰۳، ۱۵:۰۸

در ۱۰ روز گذشته؛

بیش از ۸.۴ میلیون تردد خودرو در محورهای خوزستان ثبت شد

بیش از ۸.۴ میلیون تردد خودرو در محورهای خوزستان ثبت شد

اهواز- معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: از ابتدای آغاز طرح نوروزی تا کنون بیش از هشت میلیون و ۴۰۰ هزار تردد در محورهای استان ثبت شده است.

لاله صاحبی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح نوروزی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده و بر همین اساس از آغاز اجرای این طرح تا چهارم فروردین ماه ۱۴۰۳، تعداد هشت میلیون و ۴۸۶ هزار و ۹۷۸ تردد خودرو در محورهای استان ثبت شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با کاهش ۱۷ درصدی همراه بود.

وی افزود: از ابتدای طرح تا چهارم فروردین در مجموع در بازه زمانی یادشده ۴۵۲ هزار و ۶۱۷ خودرو وارد خوزستان شدند که نسبت به مدت مشابه ۲ درصد کاهش داشته و ۳۷۷ هزار و ۸۰۷ خودرو نیز از استان خارج شدند که کاهش ۱۸ درصدی را نشان می‌دهد.

صاحبی بیان کرد: از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا چهارم فروردین سال جاری تعداد ۱۶ هزار و ۸۴۳ تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان برقرار و تعداد ۹۵ شکایت در این مرکز ثبت شده است.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان یادآور شد: بیشترین تردد خودرویی در طول محورهای خوزستان مربوط به استان‌های تهران، لرستان و اصفهان است.

کد خبر 6061396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha