۱۰ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۵۲

امام جمعه مشگین شرقی:

رژیم صهیونیستی در باتلاق غزه گرفتار شده است

رژیم صهیونیستی در باتلاق غزه گرفتار شده است

لاهرود- امام جمعه مشگین شرقی گفت: امروز رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی در باتلاق غزه گیر کرده و هیچ راه فراری از این افتضاح ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن صفری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر لاهرود اظهار کرد: رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی در باتلاق غزه گیر کرده است ولی پیروز نهایی مردم فلسطین و جبهه مقاومت خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: اینکه این رژیم پلید و کودک کش به کودکان و زنان حمله و تجاوز می‌کند نشان عجز آنهاست چرا که این رژیم پلید قادر به مقابله با مقاومت نیست.

امام جمعه لاهرود بیان کرد: تا این لحظه پیروز میدان مردم غزه و جبهه مقاومت است و انشالله پیروز نهایی نیز مردم غزه خواهند بود

صفری با محکوم کردن این جنایات وحشیانه در حمله به بیمارستان و قتل و تجاوز به کودکان و زنان تصریح کرد: امروز بعد از نماز جمعه راهپیمایی مردم در محکومیت این رفتار ددمشنانه رژیم صهیونیستی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: آنچه که امروز در غزه می‌گذرد تکرار حادثه کربلاست و این رویدادها مصداق «کل یوم عاشورا و کل ارض کربلاست» که در در غزه و فلسطین نمود آن قابل مشاهده است.

امام جمعه مشگین شرقی اضافه کرد: اینک باید کشورهای عربی و کشورهای اسلامی موضع خود را در مقابله با این رژیم سفاک و خونریز مشخص کند و باید از موضع قدرت با این جنایات به پا خیزیم.

صفری در بخش دیگری از خطبه‌ها انتخاب شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» توسط مقام معظم رهبری را یادآور شد و بیان کرد: وظیفه همه مردم و مسئولان این است که در تحقق این شعار تلاش کرده و زمینه رشد و توسعه اقتصادی را در کشور فراهم کنیم.

وی گفت: با پرهیز از اختلافات در کشور می‌توان به مشکلات اقتصادی پایان داده و جهش تولید با مشارکت مردم را تحقق عینی ببخشیم.

امام جمعه لاهرود فرارسیدن ایام شب‌های قدر را گرامی داشت و افزود: ضروری است تا مردم در روز ۱۳ فروردین که مصادف با یوم شهادت مولای متقیان است حرمت این روز را نگه داشته و در سالروز شهادت امام علی (ع) برنامه‌های مذهبی و معنوی را برگزار کنند.

صفری از برگزاری برنامه‌های لیالی قدر در امامزاده سیدابراهیم لاهرود، سیدسلیمان فخرآباد و سیدجعفر انار و روستاهای بخش خبر داد و اظهار کرد: روز یکشنبه ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی است که مردم با ۹۸.۲ مشارکت به این نظام رأی آری دادند و تا امروز نیز نظام جمهوری اسلامی غرنده و توفنده به پیش می‌رود.

وی مردم را به شرکت گسترده در راهپیمایی روز قدر دعوت کرد و گفت: در روز قدس ملت‌های جهان بار دیگر بر مظلومیت مردم فلسطین و غزه تاکید و بر جنایت‌های رژیم صهیونیستی مهر تائید خواهند زد.

کد خبر 6064728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha