۱۳ فروردین ۱۴۰۳، ۲۰:۳۸

سفیر ایران در دمشق:

جنایت اسراییل پاسخ قاطع ایران را به دنبال خواهد داشت

جنایت اسراییل پاسخ قاطع ایران را به دنبال خواهد داشت

سفیر جمهوری اسلامی ایران ضمن تشریح جزئیات حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان دیپلماتیک ایران در دمشق تاکید کرد که این حمله پاسخ قاطع ایران را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین اکبری سفیر جمهور اسلامی ایران در دمشق ضمن بیان جزییات حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق تصریح کرد که این ساختمان با ۶ موشک پرتاب شده توسط جنگنده‌های اف ۳۵ رژیم صهیونیستی مورد حمله قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی جنایت‌های زیادی علیه دیپلمات‌ها انجام داده، تصریح کرد که در زمان حمله در محل کار خود در سفارت حضور داشته است. آقای اکبری ادامه داد که تاکنون آواربرداری کامل انجام نشده و احتمالا بین ۵ تا ۷ نفر در این حمله به شهادت رسیده‌اند و آمار دقیق متعاقبا منتشر خواهد شد. دو نفر از نیروهای پلیس نیز به شهادت رسیدند، اما فعلا نمی‌توانیم اسامی را اعلام کنیم.

اکبری ادامه داد که تل‌آویو بعد از جنایت‌های خود در ۶ ماه گذشته ضد ملت فلسطین امروز هم این جنایت را علیه ایران مرتکب شد و شماری از مستشاران ایرانی را در ساختمان کنسولگری به شهادت رساند.

سفیر ایران در دمشق تصریح کرد: این عمل پاسخ قاطع ما را در پی خواهد داشت.

کد خبر 6066818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • یا امام حسین IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
      1 0
      ضمن تسلیت شهادت امیرالمومنین امام علی علیه السلام و شهیدان امشب. تا زمانی که به این حرامزاده های صهیونیست پاسخ مناسب ندهیم هر روز وضعمان همین خواهد بود. وقتی مستشاران مارا شهید میکنند و ما دست روی دست میذاریم این دفعه هم کنسولگری ما رو زدند. اگر باز هم دست روی دست بذاریم بعید نیست تهرانو بزنند.
    • علی همت کلی وند IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
      1 0
      «چو جنگ آوری با کسی بر ستیز،،، که از وی گزیرت بود یا گریز سعدی» انتظار من به عنوان یک ایرانی ،،ترور فوری و بدون درنگ گالانت جنایتکار، وزیر جنگ رژیم نژاد پرست اسقاطیل است که فرماندهی عملیات علیه کنسولگری ایران را بر عهده داشت ،نترسید از این بدتر میخواد بشه یا خون ما از خون سرداران سپاه رنگین‌تر است ؟
    • DE ۰۱:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
      0 1
      باید ده تا بیست تا سفارت شون رو با خاک یکسان کنید اونا فقط این زبان رو می فهمند و شیرفهم میشن! یکدونه رقمی نیست!