۱۴ فروردین ۱۴۰۳، ۱۶:۴۴

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اسلامشهر:

اسلامشهر چشم انتظار وداع با پیکر شهید «حسین امان اللهی» است

اسلامشهر چشم انتظار وداع با پیکر شهید «حسین امان اللهی» است

اسلامشهر- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اسلامشهر گفت: اسلامشهر چشم انتظار وداع با پیکر شهید «حسین امان اللهی» است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار هادی ایلکا ظهر سه شنبه در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت و تشییع شهید مدافع حرم «حسین امان اللهی» گفت: مسیر نورانی شهدا با عنایت پروردگار باری تعالی و حضرت سیدالشهداء (ع) پر رهرو بوده و همین طور خواهد ماند.

وی افزود: شهید مدافع حرم «حسین امان اللهی» به روایت بسیجیان و پاسداران اسلامشهری که همسنگر و دوستان نزدیک وی هستند، شهیدانه زندگی کرد و شایستگی شهادت و این فیض عظیم را به دست آورد.

فرمانده ناحیه حضرت سیدالشهداء (ع) اسلامشهر تاکید کرد: قطعاً مردم اسلامشهر چشم انتظار وداع با پیکر شهید امان اللهی هستند و وظیفه ماست که همگی برای مراسم تشییع و بزرگداشت این شهید بزرگوار آماده شویم و فضای شهر را برای این میزبانی آماده کنیم.

بر اساس این گزارش متعاقباً جزئیات و اطلاع رسانی مراسم باشکوه استقبال و تشییع و بزرگداشت شهید سردار حسین امان اللهی به زودی به اطلاع همشهریان عزیز و مردم شهید پرور خواهد رسید.

گفتنی است، روز دوشنبه سیزدهم فروردین ۱۴۰۳، جنگنده‌های اف- ۳۵ وابسته به نیروی هوایی ارتش اسرائیل با ورود به آسمان جولان اشغالی به وسیله شش موشک هدایت شونده ساختمان کنسولگری و محل سکونت سفیر ایران در دمشق را هدف قرار دادند، با وجود تشدید اقدامات میدانی برای یافتن اجساد شهدای احتمالی این جنایت اما تا این لحظه تعداد شهدا ۵ الی ۷ تن و زخمی‌ها ۱۲ نفر اعلام شدند. در میان شهدا این حادثه نام سردار محمد زاهدی از فرماندهان نیروی قدس سپاه؛ معاون ایشان سردار محمدهادی حاجی رحیمی، سردار حسین امیرالله رئیس ستادکل سپاه پاسداران در امور سوریه و لبنان و تنی چند از مستشاران ایرانی حاضر در سوریه به چشم می‌خورد.

شهید حسین امان اللهی اهل اسلامشهر در استان تهران است، که به عنوان مستشار در کشور سوریه خدمت می‌کرد که در پی اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در روز شهادت حضرت علی به همراه تعدادی از فرماندهان و همرزمان خود به شهادت رسید.

کد خبر 6067637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha