۱۶ فروردین ۱۴۰۳، ۸:۴۰

مربی تراکتور:

هواداران تراکتور در بازی برابر سپاهان حماسه ای بی نظیر خلق کردند

هواداران تراکتور در بازی برابر سپاهان حماسه ای بی نظیر خلق کردند

تبریز - مربی تراکتور با بیان اینکه بازی کیفیت لازم را در نیمه اول نداشت، گفت: هواداران تراکتور در بازی برابر سپاهان حماسه ای بی نظیر خلق کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد نصرتی شامگاه چهارشنبه در نشست خبری پس از بازی تیمش با سپاهان اصفهان، افزود: نمی‌دانیم چطور از هواداران‌مان تشکر کنیم چرا که هر موقع نیاز بوده آنان به بهترین شکل تیم خودشان را حمایت کردند.

مربی تیم فوتبال تراکتور عنوان کرد: هواداران حماسه آفریدند و از اینکه نتوانستیم آنان را خوشحال کنیم، خیلی ناراحت هستیم و امیدوارم بتوانیم در ادامه راه جبران کنیم.

نصرتی خاطرنشان کرد: امروز سه امتیاز در مشت‌مان بود که دو امتیاز آن را از دست دادیم.

وی با اشاره به جو سنگینی که در نیمه اول بر بازی داشتند، اذعان داشت: متأسفانه نتوانستیم آن طور که می‌خواستیم، برنامه‌های تاکتیکی خودمان را اجرا کنیم البته تیم حریف هم نتوانست به گل برسد.

نصرتی در خصوص نوع بازی تیم سپاهان اظهار کرد: تیم مهمان در نیمه نخست یک موقعیت داشت که با واکنش فوق‌العاده پور حمیدی همراه بود و در نیمه دوم موقعیت چندانی نداشتند.

وی در پاسخ به این سوال که بازیکنان تراکتور بی دقت بودند که نتوانستند توپی را گل کنند؟ گفت: نمی‌توان بی‌دقتی گفت، شاید کم دقتی بود چرا که دروازه‌بان سپاهان هم واکنش خوبی داشت و در آن صحنه چند مدافع هم داخل دروازه قرار گرفتند.

وی ضمن ابراز خوشحالی از حضور حداکثری هواداران تراکتور در بازی مقابل سپاهان، عنوان کرد: خیلی از هواداران بیرون ورزشگاه ماندند و روی تپه‌ها نشستند از مسئولان انتظار داریم استادیوم بزرگ‌تری بسازند تا هوادارانی که با هزار امید از راه دور میایند بیرون ورزشگاه نمانند.

تیم تراکتور با تساوی بدون گل در مصاف با تیم سپاهان ۳۹ امتیازی شده و همچنان در رده سوم جدول لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جای گرفت.

کد خبر 6068844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha