۱۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۵۹

مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده کل سپاه:

حمله به سفارت نشانه عجز و ناتوانی اسراییل است / مقاومت رمز آزادی

حمله به سفارت نشانه عجز و ناتوانی اسراییل است / مقاومت رمز آزادی

رشت - مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه حمله به سفارت‌ها نشانه عجز و ناتوانی اسراییل است، گفت: مقاومت و ایستادگی رمز آزادی قدس و فلسطین است.

به گزارش خبرنگار مهر سردار حمیدرضا مقدم‌فر پیش از ظهر جمعه در اجتماع بزرگ راهپیمایی روز قدس در جمع روزه داران رشت اظهار کرد: شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا یک آرمان الهی بود که از سوی امام راحل در جهان نهادینه شد.

مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ماهیت خبیث و کودک کشی اسرائیل مشخص شده است، گفت: بیداری جهانی برای قدس تحقق یافته است.

سردار مقدم فر با اشاره به اثرات طوفان الاقصی در جامعه جهانی بیان کرد: نظم و هندسه قدرت در جهان با طوفان الاقصی رقم خورد و به سقوط رژیم صهیونیستی انجامید که قابل برگشت نیست.

وی با انتقاد از حالت انفعالی سازمان ملل در قبال فلسطین افزود: دنیا به بی خاصیت بودن و بی اثری سازمان ملل رسیده است.

مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به جزئیات بیشتر طوفان الاقصی بیان کرد: در اقدام اولیه طوفان الاقصی با ۱۲۰۰ قاری قرآن توسط جوانان فلسطینی و حماس شکل گرفت.

سردار مقدم فر با بیان اینکه صهیونیستی‌ها در دو مرحله راهبردی و تاکتیکی شکست خوردند، گفت: رژیم صهیونیستی در باتلاقِ فلسطین گرفتار شدند و با عملیات‌های جنایتکارانه علیه مردم بی گناه غزه و فلسطین با شکست دست و پا می‌زنند.

وی با اشاره به اینکه اسرائیلی‌ها بعد از طوفان الاقصی ۳ هزار کشته دادند، افزود: کشتار جمعی زنان و کودکان فلسطینی یک نوع نابودی اسرائیل است.

مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به حمله به سفارت ایران در سوریه بیان کرد: ترور و حمله به سفارت‌ها یک نوع عجز و ناتوانی اسرائیل است.

سردار مقدم فر با بیان اینکه گیلان استان عجیبی در انقلابی گری است، گفت: سردار زاهدی یکی از افتخارات استان گیلان و ایران است.

وی با اشاره به اینکه امید به پیروزی فلسطینی‌ها بیشتر شده است، افزود: بیداری جهانی یکی از بزرگترین دستاوردهای طوفان الاقصی است.

مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه روز قدس روز جهانی حمایت از فلسطین شده است، گفت: دنیا فهمیده است که زیر دستکش مخملی مستکبران بو ویژه اسرائیل دست چدنی است.

سردار مقدم فر با اشاره به اینکه ایستادگی رمز موفقیت محور مقاومت و فلسطین است، اضافه کرد: پیروزی و آزادگی قدس از راه مقاومت، صبر و ایستادگی می‌گذرد.

کد خبر 6069917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha