۱۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۱۸

امام جمعه قوچان:

هدف تمام سرداران شهید ایرانی نابودی اسرائیل است 

هدف تمام سرداران شهید ایرانی نابودی اسرائیل است 

قوچان- امام‌جمعه قوچان گفت: آمریکا و اسرائیل باید بدانند هدف همه فرزندان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فقط نابودی اسرائیل است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علیرضا هراتی مطلق در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه آخر ماه مبارک رمضان در مصلا قبا این شهرستان اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اخیر خود با کارگزاران نظام مسائل مهمی را بیان کردند که یکی از آن‌ها شعار سال و مشارکت مردم در جهش تولید بود.

امام‌جمعه قوچان بابیان اینکه مردم در عرصه و صحنه‌های مختلف گفتمان انقلاب اسلامی مشارکت دارند، افزود: راهپیمایی روز جهانی قدس، ۲۲ بهمن، انتخابات اسفند سال گذشته و حتی حضور در مشارکت‌های اجتماعی و خیر رساندن به مردم گوشه‌های از حضور مردم است.

وی با تأکید بر اینکه مردم باید در مساله اقتصاد نیز پای‌کار بیایند، تصریح کرد: این بدان معناست که باید برای آن زنی که در روستا زندگی می‌کند برنامه اقتصادی داشته باشند و این همان مشارکت در اقتصاد است که تسهیلات به همین تولیدکنندگان جزئی داخل منازل پرداخت شود تا خودکفایی به وجود آید.

هراتی مطلق با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس بیان کرد: قدس و مسجدالاقصی قلب تپنده اسلام و مسلمین بوده و وقتی قلب انسان به خطر می‌افتد تمام قوای بدن معطوف به درست کردن آن می‌شود و این نشان از اهمیت قدس دارد.

هراتی مطلق با یادآوری این مطلب که امام خمینی پس از پیروزی انقلاب در ابتکاری خردمندانه برای آنکه مسئله قدس به فراموشی نرود آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس نامید گفت: این ابتکار باعث شده که امروز در سراسر دنیا حتی کشورهای غیرمسلمان مردم برای این قلب تپنده اسلام و مسلمین به صحنه بیایند و یک‌صدا شعار مرگ بر اسرائیل سر دهند.

امام‌جمعه قوچان تأکید کرد: آمریکا و اسرائیل باید بدانند هدف همه فرزندان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران چه سردار دل‌ها شهید القدس حاج قاسم سلیمانی، چه تهرانی مقدم‌ها و چه شهدای اخیر مثل سردار زاهدی، رحیمی و … فقط و فقط نابودی اسرائیل است.

وی بابیان اینکه امروز نگاه تمام دوربین‌های دنیا به سمت جمهوری اسلامی ایران و حضور پرشور مردم در راهپیمایی میلیونی روز جهانی قدس است، یادآور شد: پیام مردم در روز جهانی قدس شعار «یا ایها المسلمون اتحدوا اتحدوا» است.

هراتی مطلق ادامه داد: مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس به آمریکا و اسرائیل اخطار می‌دهند که اگر سردار زاهدی، رحیمی و همراهان آن‌ها را بزدلانه به خاک و خون کشیدید این حرکت و تلاش مذبوحانه بی‌جواب نمی‌ماند.

کد خبر 6070310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha