۱۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۶:۲۰

امیر صباحی‌فرد:

سکوت سنگین غرب و برخی حکام عرب موجب تشدید آلام فلسطینیان شد

سکوت سنگین غرب و برخی حکام عرب موجب تشدید آلام فلسطینیان شد

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: حضور با شکوه مسلمانان در راهپیمایی روز قدس، پشتوانه پولادین روحیه مقاومت است و این روز نمادی از تقابل دو مفهوم استضعاف و استکبار است.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در مراسم راهپیمایی روز قدس از شکوه حضور مردم و کارکنان نیروهای مسلح در این راهپیمایی قدردانی و این حضور پر شور را سبب دلگرمی نیروهای مسلح کشورمان در پاسخ به دشمنان پلید نظام اسلامی دانست.

امیر صباحی فرد با بیان اینکه سرسپردگان دنیای استعمار و استکبار خود را به بی‌خیالی زده‌اند تا گام‌های استوار انتفاضه مردان و زنان فلسطینی را نشنوند، اذعان داشت: ایستادگی زنان و مردان بی دفاع فلسطینی در برابر رژیم تا دندان مسلح اسرائیل هیچگاه پایانی ندارد؛ آنچه موجب تشدید درد و رنج فلسطینیان شده، سکوت سنگین برخی حکام عرب در قبال ظلم و ستمِ بی‌حد و حصری است که بر آنان روا داشته می‌شود.

وی ادامه داد: حکام جاه طلب و قدرت‌طلبی که با وجود داشتن ثروت‌های بسیار زیاد و غیر قابل توصیف نه تنها هیچ دفاعی از مردم مورد ظلم و ستم واقع شده فلسطین نمی‌کنند، بلکه در راستای تأمین اهداف سیاسی و پلید خود در جبهه صهیونیسم حاضر شده اند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: حضور با شکوه مسلمانان در راهپیمایی ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ پشتوانه پولادین روحیه مقاومت است و این روز نمادی از تقابل دو مفهوم استضعاف و استکبار است.

کد خبر 6070431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مجید IR ۰۶:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
      0 0
      عربها که بی عرضه وترسو هستند باز هم ایران و ایرانی دلسوز و مهربان جان فدا فقط ایران و ایرانی