۱۸ فروردین ۱۴۰۳، ۱۹:۳۵

معاون جهاد کشاورزی خوزستان:

حدود ۴ هزار تُن اقلام اساسی مورد نیاز در خوزستان توزیع شد

حدود ۴ هزار تُن اقلام اساسی مورد نیاز در خوزستان توزیع شد

اهواز- معاون توسعه بازرگانی و صنایع جهاد کشاورزی خوزستان گفت: در طرح عید تا عید، سه هزار و ۸۹۰ تن اقلام اساسی مورد نیاز شامل برنج، شکر، مرغ منجمد و گوشت قرمز در استان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالهادی فرخ تبار بعد از ظهر امروز شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: در راستای اجرای طرح عید تا عید، جهاد کشاورزی خوزستان وظیفه تأمین اقلام اساسی مورد نیاز از جمله برنج، شکر، مرغ منجمد، مرغ کشتار روز و گوشت قرمز منجمد را برعهده داشت که در نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا از ۹ تا ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۲ توزیع شد.

وی اظهار کرد: در حال حاضر توزیع برنج و شکر ادامه دارد و با ایجاد کشیک در کشتارگاه‌ها، مرغ کشتار روز در ایام نوروز به صورت روزانه عرضه شد.

فرخ تبار ادامه داد: در این طرح، ۲ هزار تن برنج، یک‌هزار و ۲۰۰ تن شکر، ۶۴۰ تن مرغ منجمد و ۵۰ تن گوشت منجمد در استان توزیع شد.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع جهاد کشاورزی خوزستان تصریح کرد: با وجود اینکه بر اساس تفاهم‌نامه مربوطه نظارت بر خرده فروشی‌ها بر عهده سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان، تولیدکنندگان و اتاق اصناف است ولی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان همکاری لازم برای اجرای این طرح را با دستگاه‌های مربوطه دارد.

فرخ تبار گفت: کلان‌شهر اهواز برای نظارت به سه منطقه تقسیم شده و ناظران سازمان در کنار ناظران صمت و اتاق اصناف کار رصد و پایش را انجام می‌دهند تا در تأمین اقلام مورد نیاز برای عید فطر با مشکلی مواجه نشویم.

کد خبر 6071532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha