۱۸ فروردین ۱۴۰۳، ۲۲:۲۷

روزبه چشمی:

مقصر دو گل خورده استقلال من هستم!

مقصر دو گل خورده استقلال من هستم!

مدافع تیم استقلال با بیان اینکه فردا خیلی ها به دنبال این هستند تا تیم را وارد حاشیه کنند گفت: مقصر گل های خورده من بودم تا حاشیه هاسازان کسی را متهم نکنند.

به گزارش خبرنگار مهر روزبه چشمی پس از تساوی دو بر دو تیمش برابر مس رفسنجان گفت: بازی خوبی انجام دادیم اما برای اینکه فردا کسی حاشیه سازی برای استقلال نکند و بازیکنان را متهم نکند من می گویم که روی هر دو گل من مقصر بودم. ما دو گل ساده خوردیم و می توانستیم برنده باشیم اما متاسفانه شانس با ما یار نبود و توپ های زیادی از ما به گل تبدیل نشد.

وی در خصوص مشکلات مالی بازیکنان هم گفت: باشگاه باید از بازیکنانش حمایت کند. مشکلات ما هنوز به پایان نرسیده و داستان هایی است که این مشکلات حل شدنی نیست. الان نباید کسی از اینکه ما امتیاز از دست دادیم خوشحال باشد. ۸ هفته تا پایان لیگ باقی مانده و وظیفه باشگاه است که مشکلات را حل کند.

مدافع تیم استقلال در خصوص مصدومیت مهدی پور هم گفت: امیدوارم رباط پاره نکرده باشد ولی مصدومیت سختی داشت اما امیدواریم که مشکل خاصی برای او به وجود نیاید.

چشمی در خصوص عملکرد تیمش مقابل مس گفت: بازیکنان ما تلاش زیادی کردند، موقعیت های زیادی هم خلق کردیم که متاسفانه با بدشانسی توپ هایمان به گل تبدیل نشد. من با بازیکنان قبل از بازی صحبت کردم تا آرامش خود را حفظ کنند آنها هم تلاش خود را به کار بردند اما بازی با تساوی به پایان رسید و ما باید در بازی های بعد این دو امتیاز از دست رفته را جبران کنیم.

وی با انتقاد از زمان برگزاری بازی گفت: نمی دانم چرا بازی باید شنبه برگزار شود. چرا ما نباید آخر هفته بازی کنیم که طرفداران مان بتوانند راحت تر به استادیوم بایند.

چشمی گفت: تیم ما صدرنشین است اما متاسفانه هیچ کس کاری برای این تیم انجام نداده و بعید می دانم که کسی در باشگاه به دنبال این باشد برای استقلال کاری انجام داده و مشکلات را ب

کد خبر 6071747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
      4 0
      بهانه ها شروع شد
    • صادق SG ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
      3 3
      دو سوپر گل خوردید نه ساده استقلال شانس آورد که مساوی کرد آنهم با دو گل اتفاقی که مقصر لک بود استقلال فقط توان بازی کردن در مقابل تیم های ضعیف را دارد
    • محمدجوادیوسفی IR ۰۶:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
      5 2
      بایدنکونان تاکتیک هاش راتوبازی عوض کند.بی تفکروسهل انگاری دردفاع هستند
    • IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
      3 5
      خجالتی هم چیزه خوبی است.شماکه ازطرف داوریهامنفعت زیادی بردیدوهمچمین فدراسیون تحت هرشرایطی کمکتان میکندونوعی ابروبادومه وخورشیدوفلک کمکتان میکنند،پس این کولی بازیهابرای چیه!!!!! پول یامفت میگیریدودست آخرطلبکارهم مبشید؟!!!
    • حسین تاجی IR ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
      0 0
      خوب معلوم بود سوتی های شما باعث دو گل تیم خوب مس شد ضمنا ناشکر نباشید با این وضعیت اقتصادی مردم میلیارد میلیارد پول می گیرید بعد هم از مشکل مالی صحبت میکنید شما سوپر من نیستی