۱۹ فروردین ۱۴۰۳، ۱۶:۵۷

با تلاش شورای حل اختلاف اردبیل؛

اختلاف چندین ساله یک خانواده در اردبیل حل و فصل شد

اختلاف چندین ساله یک خانواده در اردبیل حل و فصل شد

اردبیل- رییس شورای حل اختلاف استان اردبیل گفت: اعضای شورای حل اختلاف اردبیل توانستند اختلاف ۴۰ میلیارد ریالی چند ساله یک خانواده را در اردبیل حل و فصل کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید حسن علوی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اعضا با تجربه شعبه ۳۲ شورای حل اختلاف شهرستان اردبیل با برگزاری جلسات مستمر و میانجی‌ گری بین اعضای یک خانواده اردبیلی و به برکت ایام مبارک رمضان و به حرمت حضرت علی (ع) اختلاف ۴۰ میلیارد ریالی آنان را بعد از ۲ سال حل و میان آنها آشتی و صلح برقرار کنند.

وی افزود: در یکی از پرونده‌های مهمی که به شورای حل اختلاف شهرستان اردبیل ارجاع شده بود، اعضا و دبیران شعبه ۳۲ اردبیل توانستند اعضای خانواده اردبیلی را اعم از خواهران و برادران این خانواده را که بر سر انتقال سند و قولنامه ای به ارزش بالای ۴۰ میلیارد ریال اختلاف داشتند، آشتی و میان آنها مصالحه ایجاد کنند.

رئیس شورای حل اختلاف استان اردبیل بیان کرد: بعد از گذشت ۲ سال از سیر پرونده در دادگاه‌های اردبیل به دعوا و تنش میان این خانواده در ماه مبارک رمضان امسال پایان دهند.

حجت‌الاسلام علوی خاطرنشان کرد: فراگیر شدن فرهنگ صلح و سازش در کنار نهادینه سازی روش‌های جایگزین قضائی در دستور کار توسعه حل اختلاف استان اردبیل است.

کد خبر 6072528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha