۲۰ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۱۳

پلیس راهور فراجا اعلام کرد؛

افزایش ۵ برابری برخی از جرایم رانندگی

افزایش ۵ برابری برخی از جرایم رانندگی

پلیس راهور فراجا با اشاره به افزایش ۵ برابری برخی از جرایم رانندگی اعلام کرد: جرایم رانندگی هر سه سال یک بار به پیشنهاد پلیس، وزارت دادگستری و تصویب هیأت وزیران قابل تعدیل است.

به گزارش خبرگزاری مهر،، پلیس راهور فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: خبر افزایش ۵۰۰ برابری جرایم راهنمایی و رانندگی صحت ندارد و کذب است.

به منظور بازدارندگی جرایم و کاهش تصادفات و جان‌باختگان و مصدومین ناشی از آن برخی از تخلفات حادثه ساز تا ۵ برابر افزایش یافته است.

بر اساس ماده ۲۲ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی و ماده ۲۸ قانون مجازات اسلامی میزان جریمه‌های مقرر در این مواد متناسب با افزایش یا کاهش تورم هر سه سال یک بار به پیشنهاد پلیس و وزارت دادگستری و تصویب هیأت وزیران قابل تعدیل است.

کد خبر 6073115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • امیر IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
      0 0
      کی گفته بود ۵۰۰ برابر که میگی کذب است.خب معلومه که کذب است. ۵ برابر خیلی زیاده.اول پانصد برابر رو مطرح میکنی که در مقابلش ۵ برابر به چشم نیاد.و ملت بگن باز خوبه خداروشکر که پانصد برابر نشد.
    • RO ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
      2 2
      الان جریمه ها به طرز عجیبی کمه . اصلا بازدارتده نیست
    • RO ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
      2 1
      5 برابر هم کمه
    • علی مشهدی IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
      0 0
      مبلغ جریمه مهمه ولی پلیس خیلی کمه دوربین های کم وخرابه متخلف حرفه ای در هر ماه یکبار هم جریمه نمیشه حالا چه فرقی میکنه در ماه سی هزار تومان بده یا صد وپنجاه هزار تومان موتور سیکلت ها امان مردم را بریده اند موارد زیربنایی که خیلی کم کار میشه
    • حمید AE ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
      0 0
      خودروی با کیفیت تولید کن نمیخواد جریمه رو بیشتر کنی واسه کاهش تلفات با محصولات سایپا و ایران خودرو که هر کدومشون یه عزرائیل سیار اشانتیون دارن اگه با ۱۰ تا سرعت بری و کمربندم ببندی بازم بعد از تصادف احتمال زنده موندن ۳۰ درصده پس انقدر برای خالی کردن جیب مردم از عوام فریبی حرف نزنید .