۲۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۳۸

مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان:

بهره‌برداری از ۷۳ پروژه بهسازی و اصلاح معابر روستایی استان سمنان

بهره‌برداری از ۷۳ پروژه بهسازی و اصلاح معابر روستایی استان سمنان

سمنان_ مدیرکل بنیاد مسکن سمنان از بهره‌برداری ۷۳ پروژه بهسازی و اصلاح معابر روستاها طی هفته حساب ۱۰۰ امام در استان خبر داد و گفت: برای این طرح‌ها ۵۰۴ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

اصغر گونجی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه از ۲۱ فروردین لغایت ۳۱ فروردین سالگرد تأسیس بنیاد مسکن و گرامیداشت دهه ۱۰۰ امام (ره) است، ابراز داشت: طی این بازه ۷۳ پروژه بهسازی و اصلاح معابر افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

وی ضمن بیان اینکه این طرح‌ها در تمام روستاهای استان انجام می‌گیرد، افزود: برای این طرح‌ها اعتباری بالغ بر ۵۰۴ میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان از افتتاح و بهره برداری ۵۰۰ واحد مسکن محرومان طی این هفته نیز خبر داد و ابراز داشت: اعتبار بالغ بر یک هزار میلیارد ریال برای این طرح‌ها هزینه شده است.

گونجی ضمن بیان اینکه طرح هادی برای ۲۸۵ روستا در دست اجرا است، تصریح کرد: کل معابر بهسازی شده یک هزار و ۲۱۷ کیلومتر با اعتبار سه هزار و ۴۱۰ میلیارد ریال را در بر دارد که ۹۶ درصد مردم استان از آن بهره مند می‌شوند.

وی ضمن بیان اینکه تعداد روستای محل مصرف قیر رایگان ۲۰۰ روستا است، افزود: تهیه و بازنگری طرح هادی روستایی در روستاهای بالای ۲۰ خانوار برای ۲۹۷ روستا انجام گرفته است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان ضمن بیان اینکه از محل حساب ۱۰۰ امام و انجمن خیران مسکن ساز کمک بلاعوض به مسکن محرومان یا مبلغ ۱۳۷ هزار و ۳۴۰ میلیون ریال پرداخت شد، ابراز داشت: با این اعتبارات یک هزار و ۴۸۰ واحد ساخته شدند.

گونجی در ادامه تصریح کرد: تعداد واحد احداثی روستایی از محل داخلی بنیاد مسکن چهار هزار و ۱۸۳ واحد در استان سمنان بوده است.

وی افزود: واحدهای احداثی طرح مسکن مهر چهار هزار و ۸۷۱ مورد و برای پروژه نهضت ملی مسکن یک هزار و ۴۴۶ واحد در سطح استان سمنان بوده است.

کد خبر 6074135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha