۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۵۴

نماینده فلسطین در سازمان ملل:

خواهان بررسی مجدد درخواست عضویت کامل خود در سازمان ملل هستیم

خواهان بررسی مجدد درخواست عضویت کامل خود در سازمان ملل هستیم

نماینده فلسطین در سازمان ملل متحد خواستار بررسی مجدد عضویت کامل فلسطین در این سازمان از سوی شورای امنیت شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «ریاض منصور» نماینده فلسطین در سازمان ملل متحد اعلام کرد: از شورای امنیت سازمان ملل متحد می‌خواهیم که درخواست ما برای دستیابی به عضویت کامل در این سازمان را مورد بررسی مجدد قرار بدهد.

منصور ادامه داد: هیچکس نمی‌تواند از راه حل دو دولتی حمایت کند و در حالی که اسرائیل تلاش می‌کند کشورفلسطین را نابود کند بایستد و تماشا کند.

نماینده فلسطین در سازمان ملل متحد تاکید کرد: پذیرش عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد به این اشاره می‌کند که موضوع برپایی کشور فلسطین در گرو امیال تندروها در اسرائیل نیست.

منصور ادامه داد: مجمع عمومی سازمان ملل در روز ۱۰ مه نشستی فوق‌العاده دارد و ما مطمین هستیم که این مجمع از عضویت کامل ما در سازمان ملل متحد حمایت خواهد کرد.

همچنین نماینده فلسطین در سازمان ملل متحد با اشاره به جنگ غزه گفت: جنایت‌ها علیه ملت فلسطین ادامه دارد و گورهایی جمعی در اطراف بیمارستان‌هایی که با یورش اسرائیل مواجه بودند پیدا شده است.

منصور با اشاره به حمله احتمالی رژیم صهیونیستی به رفح در جنوب نوار غزه ادامه داد: باید از عملیات نظامی در رفح جلوگیری شود و به صورت فوری توافق آتش‌بس حاصل شود.

کد خبر 6094584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • M IR ۰۴:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
      0 0
      آقای سفیر نگران نباش عربستان قول داده تمام سرزمین های اشغالی 67را با استقلال بر می گرداند کشور فلسطین را تشکیل می کند چند هزار موشک پدافند با چند صد اف 35آمریکا به سعودیها میدهد،، اصلا نگران نباش، شما فقط ثنوار را تحویل عربستان دهید تا آنها اورا تحویل اسرائیل کند
    • محمدعلیصادقی IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۰
      0 0
      ,سازمان ملل بایدتلاش کندکه عضوییت فلسطین برای پایان رسوایی غرب وانگلیس وصهیونیست شکست خورده باتصویب برابر باپایان تمام مشکلات سردرگمی ووحشی گری در این قرن پیشرفت بشری پایان خواهدیافت