۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۳۲

در پایان لیگ روئینگ واسلالوم؛

دانشگاه آزاد و ملوان قهرمان باشگاه های کشور شدند

دانشگاه آزاد و ملوان قهرمان باشگاه های کشور شدند

در پایان مسابقات لیگ قایقرانی روئینگ تیم دانشگاه آزاد اسلامی برای چهارمین دوره متوالی ودر لیگ اسلالوم تیم ملوان نداجا به عنوان قهرمانی رسیدند.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله سوم و چهارم لیگ روئینگ آقایان امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه در دریاچه آزادی دنبال شد که در نهایت تیم دانشگاه آزاد با ۲۰۸ امتیاز برای چهارمین دوره متوالی قهرمان شد، ملوان نداجا با ۱۶۶ امتیاز عنوان نائب قهرمانی را به دست آورد و پترو پالایش سما با ۱۲۹ امتیاز جایگاه سوم را از آن خود کرد.

در روئینگ تکنفره ۵۰۰ متر سنگین وزن مردان شیرزاد قادری از ملوان نداجا با زمان ۱:۳۹.۲۹ دقیقه، در روئینگ تکنفره ۵۰۰ متر سبک‌وزن مردان امیرحسین محمودپور از دانشگاه آزاد با زمان ۱:۴۲.۷۳ دقیقه، در روئینگ دونفره ۵۰۰ متر مردان حمیدرضا رضوانی و امیرحسین محمودپور از دانشگاه آزاد با زمان ۱:۳۳.۴۲ دقیقه، در روئینگ تکنفره ۱۰۰۰ متر سنگین وزن مردان حمیدرضا رضوانی از دانشگاه آزاد با زمان ۳:۳۷.۷۳ دقیقه و در روئینگ تکنفره ۱۰۰۰ متر سبک‌وزن مردان آروین دیانتی از ملوان نداجا با زمان ۳:۳۷.۴۵ دقیقه مقام های نخست را از آن خود کردند.

در روئینگ امدادی تیم دانشگاه آزاد با ترکیب حمیدرضا رضوانی، آریا سلیمانپور، امیرحسین محمودپور و امیر رضا عبدالی با زمان ۳:۱۵.۹۱ دقیقه قهرمان شد.

اما در دیگر مسابقه امروز و در آخرین مرحله از لیگ باشگاه های کشور در بخش اسلالوم، تیم ملوان نداجا به عنوان قهرمانی رسید. در پایان چهار مرحله رقابت و جمع امتیازات ملوان نداجا با ۱۵۲ امتیاز قهرمان شد، فولاد هرمزگان با ۱۱۵ امتیاز جایگاه دوم را به دست آورد و استخر صدف منجیل با ۱۰۱ امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی قرار گرفت. در این فصل از مسابقات قایقرانی اسلالوم باشگاه‌های پخش کوثر قزوین، ملوان نداجا، فولاد هرمزگان، استخر صدف منجیل و نوین البرز حضور داشتند.

کد خبر 6098580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha