۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۷:۱۳

مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران خبر داد؛

توزیع کارت تردد خبرنگاران برای پوشش خبری انتخابات استان تهران

توزیع کارت تردد خبرنگاران برای پوشش خبری انتخابات استان تهران

تهران- مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران گفت: کارت تردد خبرنگاران برای پوشش خبری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهر و استان تهران از امروز توزیع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد صائبی در جلسه ستاد انتخابات استان تهران که با حضور علیرضا فخاری، سید عباس جوهری، رئیس ستاد انتخابات استان و فرمانداران و سایر اعضای ستاد در استانداری تهران برگزار شد، با تقدیر از همکاری مدیریت شبکه تهران در خصوص اطلاع رسانی‌های حوزه انتخابات، این اقدام را مطلوب و مناسب دانست و اظهار کرد: سه برنامه «سلام تهران»، «تهران ۲۰» و «صف اول» به صورت اختصاصی به برگزاری انتخابات پرداختند و با این اقدام گام مؤثری در جهت اطلاع رسانی به مردم برداشت شد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران از توزیع کارت تردد مخصوص خبرنگاران، جهت پوشش رسانه‌ای انتخابات ۲۱ اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: پس از احصای اسامی خبرنگاران، کارت‌های تردد تهیه شده و از امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

صائبی بر ضرورت تداوم اطلاع رسانی در حوزه اقدامات ستاد انتخابات از طریق فضای مجازی و خبرگزاری‌ها و رسانه ملی تاکید کرد و افزود: هماهنگی‌های لازم در این خصوص انجام شده است.

کد خبر 6099959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha