۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۱۷

فرمانده فراجا:

دشمن دو بال غیرت و حیا در جامعه را هدف قرار داده است

دشمن دو بال غیرت و حیا در جامعه را هدف قرار داده است

رشت- فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به نقشه‌های دشمن در جامعه اسلامی گفت: دشمن دو بال غیرت و حیا در جامعه را هدف قرار داده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمدرضا رادان عصر یکشنبه در اجتماع مردم رشت در حمایت از اجرای طرح حجاب و عفاف و قدردانی از حمایت‌های مردم و مسؤولان گیلان و با تبریک دهه کرامت اظهار کرد: بسیار خرسندم که در اجتماع پرشکوه مردمان گیلان زمین حاضر شدم چرا که شاهد دلاورمردی های بسیاری در استان گیلان و رشت بوده‌ام.

فرمانده کل انتظامی کشور با تقدیر از حمایت همه جانبه مردم از این نیروی جان بر کف اضافه کرد: سربازان شما در جنگ نابرابر نرم قرار دارند که با حمایت همه جانبه شما مردم پیروز خواهیم شد.

سردار رادان با اشاره به دیار مفاخر خیز گیلان بیان کرد: میرزا کوچک خان فرزند بزرگ و دلیر گیلان که به هیچ قیمتی از ارزش‌ها نگذشت.

وی با بیان اینکه جبهه حق در برابر جبهه باطل پیروز است، افزود: وعده صادق ثابت کرد که انقلاب اسلامی در مسیر بزرگ پیروزی قرار دارد.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه گیلان سرزمین شجاع پرور و انقلابی پرور است، گفت: مردم گیلان در فتنه ۸۸ استخوان‌های فتنه گران خرد و شکست.

رادان با اشاره به نقشه‌های دشمن علیه نظام اسلامی بیان کرد: دشمن به دنبال حذف دو بال غیرت و حیا بوده و این دو بال مکرر مورد آماج حملات دشمنان است.

به گفته وی، دشمن با هدف قرار دادن غیرت دینی و ایمانی مردم ایران اسلامی دنبال تسخیر خاکریز های داخلی است.

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اینکه مقابله با عفاف و حجاب حرف امروز و دیروز نیست، گفت: دشمن از سده‌های گذشته دنبال حذف غیرت و حیا در جامعه اسلامی است.

رادان با بیان اینکه دشمن دنبال اُندلسی کردن ایران اسلامی است، اضافه کرد: به تعبیر دشمن؛ دختران شُل حجاب به مثابه سربازان ارزان قیمت برای رسیدن به اهداف تلقی می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه دشمن با راهبردهای ضد فرهنگی دنبال سقوط فرهنگی در جامعه است، افزود: دشمن باید خواب اُندلسی کردن جامعه عفیف و پاکدامن ایران اسلامی را حتی از سرش بیرون کند.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه ۹ دی خط بطلانی بر آتش فتنه ۸۸ بود، گفت: امروز ۹ دی‌های فراوانی در استان‌های مختلف در حمایت از طرح عفاف و حجاب رقم خورده است.

سردار رادان با اشاره به اهمیت و نقش مردم در جنگ نرم اضافه کرد: ایران با حمایت مردم از عفاف و حجاب صحنه جنگ نرم را فتح می‌کند.

وی با بیان اینکه امروز خاکریزهای جنگ تغییر کرده است، افزود: امروز خاکریز های کمیل در خیابان و کوچه و پس کوچه‌های ایران است.

کد خبر 6104480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمد امین سید رضی از قزوین IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
      0 0
      دشمنان دین اسلام بیجا و غلط کرده اند رسم تاریخی اسلام ( حجاب ) را تغییر دهند با زنان و دختران بی حجاب به شدت برخورد می شود تا حساب کارا بدانند