۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۲:۲۶

واکنش مقام ارشد حماس به خیالبافی نتانیاهو برای تسلیم شدن این جنبش

واکنش مقام ارشد حماس به خیالبافی نتانیاهو برای تسلیم شدن این جنبش

عزت الرشق از رهبران ارشد حماس در واکنش به خیالبافی اخیر نتنیاهو درباره امکان پایان جنگ با خلع سلاح و تسلیم شدن جنبش حماس گفت: اظهارنظر امروز نتانیاهو بیانگر ماهیت وضعیت بحرانی وی درقدرت است.

به گزارش خبرگزاری مهر، یک مقام ارشد جنبش حماس درباره اظهارات امروز بنیامین نتانیاهو درباره امکان پایان جنگ با خلع سلاح جنبش حماس واکنش نشان داد.

پایگاه خبری الجزیره دوشنبه شب گزارش داد که عزت الرشق خیالبافی نتانیاهو در تسلیم شدن جنبش حماس و تحویل اسیران صهیونیستی نزد حماس با هدف توقف جنگ را بیانگر وضعیت بحرانی نتانیاهو در قدرت و مصرف داخلی دانست.

عزت الرشق تاکید کرد: اظهارات امروز نتانیاهو جنایتکار مبنی بر اینکه «جنگ را می‌توان با تسلیم جنبش، زمین گذاشتن سلاح‌ها و تحویل گروگان‌ها متوقف کرد»، جملات مضحکی برای مصرف محلی است که واقعیت وضعیت بحرانی او را منعکس می‌کند.

این مقام ارشد حماس تاکید کرد که اشغالگران ۲۲۰ روز پس از تجاوزات و نسل کشی علیه مردم ما در نوار غزه، به هیچیک از اهداف تجاوزکارانه خود دست نیافته است.

وی اضافه کرد: همچنین، نتانیاهو با صحبت در مورد «اطمینان از تخلیه رهبران جنبش از نوار غزه و تبعید آنها» توهمات می‌فروشد، که مجدداً تأیید می‌کند که همچنان با توهمات و رویاهای خود برای دستیابی به یک پیروزی ادعایی ادامه می‌دهد.

کد خبر 6105700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha