۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۰۱

امروز؛

نخستین کاروان حج تمتع از استان سمنان راهی سرزمین وحی شد

نخستین کاروان حج تمتع از استان سمنان راهی سرزمین وحی شد

سمنان- جانشین مدیرکل حج و زیارت استان سمنان گفت: نخستین کاروان حج تمتع از مرکز استان امروز بیست و پنجم اردیبهشت ماه عازم مکه مکرمه و مدینه منوره شد.

به گزارش خبرنگار مهر، کامران شهباز صبح سه‌شنبه در مراسم اعزام اولین کاروان حج تمتع سال جاری استان سمنان از مرکز استان، با بیان اینکه این کاروان از طریق پروازهای فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) اعزام می‌شوند، تاکید کرد: آخرین کاروان اعزامی تمتع امسال استان نیز روز دهم خرداد ماه از مرکز استان اعزام خواهد شد.

جانشین مدیرکل حج و زیارت استان سمنان با بیان اینکه در مجموع ۹ کاروان به تمتع امسال از استان اعزام می‌شوند، تاکید کرد: مرکز استان دو کاروان به استعداد ۲۳۰ حاجی در حج تمتع خواهد داشت.

شهباز با بیان اینکه کاروان‌های دیگر استان سمنان یکی یکی از امروز در موعد مقرر شده از قبل اعزام می‌شوند، گفت: اگر مشکلی برای ایرلاین‌ها پیش نیاید تمام پروازهای حجاج استان در موعد مقرر صورت خواهد پذیرفت و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی با بیان اینکه شهرستان شاهرود چهار کاروان، دامغان دو و گرمسار نیز یک کاروان به حج تمتع اعزام می‌کند، افزود: در مجموع شاهد اعزام یک هزار و ۱۳۰ حاجی استان سمنان به سرزمین وحی در ایام تمتع خواهیم بود.

کد خبر 6105877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha