۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۲:۴۸

در وزارت امور خارجه برگزار شد؛

آخرین نشست اعضای کمیسیون سیاست خارجی مجلس یازدهم و امیرعبداللهیان

آخرین نشست اعضای کمیسیون سیاست خارجی مجلس یازدهم و امیرعبداللهیان

آخرین نشست مشترک وزیر امور خارجه کشورمان و اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یازدهم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بنا به دعوت حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، آخرین نشست مشترک رئیس و اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی با حضور جمعی از معاونین و مدیران وزارت امور خارجه به منظور تبادل نظر و همفکری در حوزه سیاست خارجی در محل این وزارت برگزار شد.

امیرعبداللهیان ضمن ارائه گزارشی از آخرین تحولات در حوزه سیاست و روابط خارجی کشور، از حمایت، همراهی و تعامل سازنده مجلس شورای اسلامی بویژه رئیس و اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی خانه ملت با دستگاه دیپلماسی در پیشبرد اهداف سیاست خارجی دولت سیزدهم تشکر و قدردانی کرد.

جلال زاده رئیس و اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی نیز متقابلاً از تلاش‌ها و اقدامات موفق دستگاه دیپلماسی در عرصه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی و همچنین هماهنگی، تعامل و هم افزایی میدان و دیپلماسی در عرصه سیاست خارجی تشکر کردند و به بیان دیدگاه‌ها و برخی سوالات خود در موضوع سیاست خارجی و روابط بین الملل پرداختند.

امیرعبداللهیان در پایان از ارائه نقطه نظرات رئیس و اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تشکر کرد و ضمن پاسخگویی به سئوالات نمایندگان، بر اهمیت تداوم و تقویت همفکری و همکاری هم افزا بین وزارت امور خارجه و مجلس شورای اسلامی در دوره جدید مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.

در این نشست مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی و حسن کاظمی قمی نماینده ویژه رییس جمهور در امور افغانستان آخرین تحولات حوزه مربوطه را بیان کردند.

کد خبر 6106814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha