۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۴۸

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر:

۲ سرنشین قایق مفقود شده در آب‌های محدوده جزیره خارگ نجات یافتند

۲ سرنشین قایق مفقود شده در آب‌های محدوده جزیره خارگ نجات یافتند

بوشهر- معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: ۲ سرنشین قایق صیادی مفقود شده در آب‌های محدوده جزیره‌های خارگ و خارگو نجات پیدا کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی حاجی ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیرو اعلام اضطرار به مرکز فرعی جست و جو و نجات دریایی خارگ مبنی بر سرگردانی قایقی صیادی در محدوده جزیره‌های خارگ و خارگو به دلیل تمام کردن بنزین، پس از هماهنگی‌های لازم شناور ناجی ۹ جی به منطقه اعزام شد.

وی بیان کرد: قایق مضطر پیش از رسیدن ناجی، توسط یک فروند شناور محلی رؤیت شده و با رسیدن شناور ناجی ۲ سرنشین قایق مضطر تحویل گرفته شد.

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: ۲ صیاد نجات یافته و قایق مضطر با کمک شناور ناجی به جزیره خارگ انتقال داده شدند.

حاجی رضایی با بیان اینکه بر اساس پیش‌بینی‌ها خلیج فارس تا پایان روز دوشنبه هفته آینده برای ترددهای دریایی نامناسب است، افزود: در این مدت قایق‌های تفریحی و صیادی باید در مدت یاد شده از دریا روی اجتناب کنند.

وی تاکید کرد: دریانوردان در صورت مواجهه با هر گونه شرایط اضطرار دریایی باید در اسرع وقت با شماره تلفن ۱۵۵۰ ارتباط بگیرند تا نسبت به امدادرسانی به آنان اقدام شود.

کد خبر 6108312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha