۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۰:۳۹

خزعلی مطرح کرد؛

لزوم اطلاع‌رسانی دقیق از فعالیت‌های ادبی و هنری زنان

لزوم اطلاع‌رسانی دقیق از فعالیت‌های ادبی و هنری زنان

معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده در بازدید از نمایشگاه کتاب تهران خواستار اطلاع‌رسانی و انتشار آمار فعالیت ادبی و هنری بانوان شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، انسیه خزعلی، پنج‌شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ از نمایشگاه کتاب بازدید کرد و در دیدار با یاسر احمدوند، معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار اطلاع‌رسانی و انتشار آمار فعالیت ادبی و هنری بانوان شد.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت علمی و فرهنگی بانوان در نظام جمهوری اسلامی ایران، گفت: فعالیت‌های بسیار خوبی در زمینه تولید محتوای عمومی و تخصصی در حال انجام است که بسیاری از مردم و مسؤولان از آن آگاهی ندارند و تصور می‌کنند که سهم زنان از بازار نشر و کتاب محدود است، در حالی که آمار موجود عکس این را نشان می‌دهد.

خزعلی ضمن درخواست آمار دقیق و جزئی از فعالیت بانوان در حوزه تولید محتوا و نشر کتاب ادامه داد: فعالیت‌های برابر فرهنگی و هنری بانوان موضوعی است که اطلاع‌رسانی دقیق درباره آن باعث پیشبرد اهداف عالی نظام خواهد شد. بسیاری از مردم از حجم و کیفیت فعالیت بانوان اطلاع کافی ندارند و نمایشگاه کتاب فرصت خوبی برای نمایاندن این موضوع است.

وی ادامه داد: نمایشگاه کتاب برای مردم اهمیت خاصی دارد و بسیاری به صورت خانوادگی به نمایشگاه می‌آیند. من هم همواره به همراه فرزندانم در این نمایشگاه حاضر شده و کتاب‌های مورد علاقه‌ام را تهیه کرده‌ام.

کد خبر 6108689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha