۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۱۶

معاون فرهنگی هنری سپاه قم:

هیات ها پیشران عرصه دفاع از انقلاب اسلامی هستند

هیات ها پیشران عرصه دفاع از انقلاب اسلامی هستند

قم- معاون فرهنگی هنری سپاه قم گفت: انقلاب اسلامی به برکت هیات های مذهبی و مساجد به پیروزی دست یافت و امروز هیات ها پیشران عرصه دفاع از انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ هادی بادینلو شامگاه جمعه در مراسم سی و یکمین سالگرد تأسیس هیأت خادم الرضا علیه‌السلام قم که در سالن همایش بین المللی غدیر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد گفت: در طی سه دهه فعالیت هیأت خادم الرضا علیه‌السلام قم خدمات برجسته ای از سوی این هیأت انقلابی در قم صورت گرفته که این خدمات بر کسی پوشیده نیست.

معاون فرهنگی هنری سپاه علی امام علی بن ابی طالب علیه السلام استان قم گفت: خیل عظیمی از نوجوانان و جوانان و اقشار مختلف مردم قم در این هیأت حضور و عضویت دارند و در ایام ماه محرم نیز برنامه عزاداری این هیأت با استقبال گسترده مردم مواجه است.

وی بیان کرد: نمایش برنامه‌های اجرا شده هیأت خادم الرضا علیه‌السلام در ۱۰ محور در قالب نمایشگاه دیجیتال نشان می‌دهد که هیأت‌ها می‌توانند از ظرفیت مردمی این جریان در جذب جوانان استفاده حداکثری داشته باشند.

معاون فرهنگی هنری سپاه علی امام علی بن ابی طالب علیه السلام استان قم ادامه داد: انقلاب اسلامی به برکت هیأت‌های مذهبی و مساجد به پیروزی دست یافت و بسیاری از شهدا و رزمندگانی که در دوران دفاع مقدس در میدان نبرد حضور داشتند، تربیت یافته مساجد و هیأت‌های مذهبی بودند و امروز نیز پیشران عرصه دفاع از انقلاب اسلامی هستند.

بادینلو گفت: باید از ظرفیت هیأت‌های مذهبی در راستای ترویج مکتب اهل بیت علیهم السلام حداکثر استفاده صورت گیرد تا هدف نهایی که رسیدن به حکومت جهانی عدال الهی و ظهور منجی عالم بشریت است فرا رسد و پرچم انقلاب به دست صاحب اصلی آن برسد که هیأت در این عرصه می‌تواند نقش بسیار بسزایی داشته باشند.

کد خبر 6109511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha